Телефон

0 800 307-444

Скасування
Зателефонувати Зателефонувати Онлайн підтримка Онлайн підтримка
Головна Блог Viber 10 фактів про Viber розсилання
#Viber 10 фактів про Viber розсилання
Сергій Усупов
Додано: 03.02.2022
Переглядів: 16123

10 фактів про Viber розсилання

  1. Згідно даних КМІС, більш ніж 60% українців використовують месенджер Viber для спілкування. Це найпопулярніший додаток в Україні!
  2. При комерційних розсиланнях у полі відправника вказується альфа-ім’я (назва компанії) і номер телефону ніяк не прив'язується до бізнес-акаунту.
  3. Якщо натиснути на альфа-ім’я в діалозі з бізнес-акаунтом — відкриється додаткова інформація. Можна переглянути опис про діяльність компанії, контакти та посилання на сайт.
  4. Повідомлення умовно розділяють на транзакційні та рекламні.
    Транзакційні повідомлення можуть містити лише текст до 1000 символів та посилання в цьому тексті. Шаблони транзакційних повідомлень необхідно затверджувати через Viber.
    Рекламні повідомлення — це будь які інші, не затверджені повідомлення. Вони можуть бути із зображенням, смайлами та кнопкою.
  5. Одне повідомлення з бізнес-акаунту Viber може містити текст до 1000 символів із додаванням смайликів. Зображення від 400х400 пікселів, обов’язково квадратної форми.
  6. Додана функція перевідправки повідомлення з Viber на SMS. Якщо система зрозуміє, що абонент не завантажував додаток або відмовився від розсилок, йому прийде повідомлення по SMS.
  7. У звітах по Viber розсиланням можна побачити які повідомлення було прочитано, а які ще не відкрито.
  8. З 2021 року у діалог кожного бізнес-акаунту можна написати повідомлення, а компанія може його переглянути та відповісти.
  9. Надсилати повідомлення можна з кабінету АльфаСМС або через API будь-яким зручним способом.
  10. З кабінету можна надсилати три типи повідомлень: тільки текст, тільки зображення, текст + зображення + кнопка.
Почніть розсилати повідомлення вже зараз!

Даруємо безкоштовні автодзвінки після реєстрації.
Протестуйте розсилку голосових повідомлень, не витрачаючи жодної копійки

Замовити дзвінок
Сподобалася стаття?

Поділіться у соц. мережах!

Середня оцінка: 0/10
Усього голосів: 0
left
Попередня стаття
Найкращі практики отримання SMS-розсилки відповідно до GDPR
right
Наступна стаття
Визначення цілей та KPI для SMS-кампаній
Пости за категоріями
actual
Хочеш отримувати актуальні новини від AlphaSMS?

Підпишись та стань гуру в маркетингу!