Інтеграція розсилок: Як автоматизувати спілкування з клієнтами
У 2022 році у будь-якому бізнесі важлива швидкість відгуку на запит клієнта. Хочеться нам того чи ні, але онлайн-бізнес має явну перевагу – автоматизовану взаємодію з аудиторією. Основним рішенням такого запиту є СМС розсилання за допомогою інтеграції сайту/додатку із СМС агрегатором.
Грунтуючись на нашому 14-річному досвіді розберемо як це реалізувати і чи потрібно вашому бізнесу.
Що таке інтеграція з API?
API (програмний інтерфейс програми) є описом способів взаємодії між комп'ютерними програмами. Наприклад, дозволяє програмісту зробити так, щоб додаток, встановлений на смартфоні, міг «з'єднатися» з відповідним сервером, наприклад, з СМС агрегатором. Інтеграція допомагає програмам, кажучи простими словами, розуміти одне одного.
Чому інтеграція СМС буде корисною?
- Максимальна точність виконання завдань. Дії виконуються автоматично, і система не припуститься помилок, які можуть зробити співробітники. Ви можете бути впевнені, що потрібна інформація надійшла саме тому клієнтові, якому повинна.
- Персоналізовані розсилки підвищують лояльність. Тепер ви легко використовуєте змінні: звертаєтеся до клієнта на ім'я, повідомляєте про накопичені бонуси, нагадуєте про товар у кошику.
- Економія часу та своєчасність. Більше не потрібно обробляти кожне замовлення вручну, обдзвонювати клієнтів та записувати. Замовлення обробляються автоматично, підтвердження відбувається через СМС або через додаток, про доставку товару клієнту також надходить автоматизоване повідомлення. Ви та клієнт економите час та обидва щасливі.
Налаштовуйте тригери, при яких приходить СМС клієнту, щоб він зміг здійснити покупку навіть уночі.
Яким сферам бізнесу без інтеграції не обійтися?
- Готели та послуги спа-центру.
Підтвердження броні номерів, нагадування про майбутній запис, новина про вільні номери, підтвердження скасування замовлення.
- Салони краси.
Підтвердження запису та дані про дату та час, нагадування про процедури.
- Онлайн-школи.
Нагадування про майбутній вебінар, надсилання посилання на запис, розсилання потрібних матеріалів з навчання.
- Пошта та служби доставки.
Повідомлення, що очікується посилка та дані про доставку, інфо про прибуття, номери ТТН.
- Інтернет-провайдери.
Термінове оповіщення у разі поломки, повідомлення про поповнення балансу, нагадування про закінчення коштів, інфо про тариф та їх підвищення.
- Таксі.
СМС про прибуття машини та опис, інформація про вартість та способи оплати.
- Будь-які інтернет-магазини.
Підтвердження замовлень, нагадування про забутий кошик, СМС про появу товару, підрахунок бонусів.
Інтеграція будь-якого бізнесу через API з АльфаСМС
У нашому сервісі є можливість інтегрувати СМС повідомлення на свій сайт, програму або іншу систему. Крім цього, комбінуйте різні канали комунікації для досягнення бажаних результатів: SMS, Viber, голосові повідомлення.
Потрібні інструкції можна знайти в розділі Документація. Готовий опис для протоколів HTTP, SMPP, XML POST та багато інших.
Автоматизуйте спілкування з клієнтами, воно того варте!