Телефон

0 800 307-444

Скасування
tel Зателефонувати msg Онлайн підтримка
АльфаSMS Глосарій A/B-тестування

A/B-тестування

A/B-тестування — це метод порівняння двох версій одного елемента (наприклад, веб-сторінки, рекламного оголошення, SMS-повідомлення тощо), щоб визначити, яка версія краще виконує поставлену ціль (наприклад, більше кліків, відповідей або покупок).

Як це працює:

  • аудиторію випадково ділять на дві частини: одна отримує варіант A, інша — варіант B;
  • після збору результатів аналізують, який варіант показав кращі показники;
  • на основі висновків обирають ефективніший підхід.

A/B-тестування в SMS-розсилках дозволяє:

  • перевірити, який текст повідомлення краще стимулює відкриття або перехід за посиланням;
  • порівняти різні заклики до дії (наприклад, «Замовляй зараз!» vs «Отримай подарунок!»);
  • визначити, яка часова доба або день тижня дає кращу відповідь від аудиторії;
  • тестувати різні пропозиції або формати знижок.
5
E