Телефон

0 800 307-444

Скасування
Зателефонувати Зателефонувати Онлайн підтримка Онлайн підтримка
21.12.2021
view 14644
Кейси

Кейс акції для супермаркетів.

Продовжуємо нашу рубрику, в якій ми розкриваємо приклади використання корисних інструментів для вашого бізнесу.

Сьогодні йтиметься про акцію, яку ми підключаємо нашому клієнту за допомогою короткого номера. Короткі номери — це спеціальні номери зі значно меншою кількістю цифр, ніж у стандартних. Їх використовують не тільки для відправки, але й для отримання платних повідомлень.

Механіка акції.

Покупці, які зробили покупку товару від 100 гривень, одержують унікальний код у своєму чеку. Для участі в акції необхідно зареєструвати код, надіславши СМС із цифрами коду на короткий номер.
Якщо код надіслано правильно, абоненту повертається відповідь, що він бере участь в акції. Подарунки, які вирішили розіграти наші партнери, — це дрібна та велика побутова техніка.

Чому такі акції корисні для бізнесу?
  • Підвищують зацікавленість клієнтів та лояльність до бренду. Тому що проведення акції — це гра, вона захоплює та викликає інтерес.
  • Викликають довіру до вашого бізнесу. Коли ви публічно оголошуєте переможців і даруєте подарунки, люди розуміють, що це реальний розіграш, а не обман. Ви заслуговуєте хорошу репутацію в аудиторії, яка поширюється на всю вашу діяльність.
  • Збільшують продаж ваших товарів та послуг. Клієнти зацікавлені виграти класні подарунки, тому вони активно купують, щоб отримати код у чеку та збільшити свої шанси на перемогу.
  • Гарна рекламна кампанія. Працює «сарафанне радіо» і ваші клієнти приводять нову аудиторію, яка стає вашими клієнтами.

Було сформовано такий ажіотаж серед аудиторії, що ще два тижні після закриття акції ми отримували вхідні повідомлення, а наш партнер отримував активні продажі. Тому перший період після акції надсилайте відповіді на повідомлення з текстом, що розіграш закінчено.

Що ще почитати

proposal

Спробуйте нашу розсилку безкоштовно прямо зараз!

SMS розсилки в будь-яку країну світу, на будь-якого мобільного оператора. Інтеграції з популярними CRM допоможуть автоматизувати та прискорити взаємодію з клієнтом. Реєструйся на сайті та запускай розсилки прямо зараз!

Підключитися
proposal

Почніть розсилати прямо зараз!

Viber — не лише один із найпопулярніших месенджерів, а й ефективний інструмент для просування бізнесу та реклами. Згідно з останніми даними, аудиторія цього месенджера склала 262 млн. користувачів. Залучайте клієнтів до спілкування з брендом, зробіть процес покупки цікавим!

Підключитися

Шановні Клієнти!

    ТОВ «ІНВЕСТУМ» висловлює Вам свою повагу та офіційно повідомляємо, що з «01» квітня 2021 року вносяться зміни до Публічного договору (оферти) про надання послуг по передачі SMS-повідомлень.

    Просимо ознайомитися з новими умовами для уникнення непорозумінь у майбутньому.

    Дякуємо Вам за плідну співпрацю.

 

Послуги смс-маркетолога.

Не завжди якість означає кількість, інколи є сенс не економити на символах одного повідомлення, а відправити якісний текст, що стимулює продажі.

Смс-маркетолог – вузькопрофільний спеціаліст, який:

  • перевірить Вашу розсилку
  • надасть рекомендації щодо покращення/зміни тексту
  • проконсультує по критеріям ефективного маркетингу

Умови надання послуги:

  1. кількість відправлених повідомлень через АльфаSMS – від 10 000 в місяць по одному альфаімені
  2. розповсюджується тільки на повідомлення рекламного характеру
  3. послугою можна скористатися не більше трьох разів на календарний місяць по одному альфаімені
  4. перевіряється вже написаний текст, маркетолог самостійно не створює тексти повідомлень
  5. При виконанні вищезазначених  пунктів для перевірки тексту і отримання більш детальної інформації необхідно відправити лист з темою «sms» на електронну адресу [email protected] з вказанням номера Вашого аккаунту і тексту смс розсилки.