Скасування
Зателефонувати Зателефонувати Онлайн підтримка Онлайн підтримка
Головна Новини Кейс акції для супермаркетів.
21.12.2021
view 3038
Кейси

Кейс акції для супермаркетів.

Продовжуємо нашу рубрику, в якій ми розкриваємо приклади використання корисних інструментів для вашого бізнесу.

Сьогодні йтиметься про акцію, яку ми підключаємо нашому клієнту за допомогою короткого номера. Короткі номери — це спеціальні номери зі значно меншою кількістю цифр, ніж у стандартних. Їх використовують не тільки для відправки, але й для отримання платних повідомлень.

Механіка акції.

Покупці, які зробили покупку товару від 100 гривень, одержують унікальний код у своєму чеку. Для участі в акції необхідно зареєструвати код, надіславши СМС із цифрами коду на короткий номер.
Якщо код надіслано правильно, абоненту повертається відповідь, що він бере участь в акції. Подарунки, які вирішили розіграти наші партнери, — це дрібна та велика побутова техніка.

Чому такі акції корисні для бізнесу?
  • Підвищують зацікавленість клієнтів та лояльність до бренду. Тому що проведення акції — це гра, вона захоплює та викликає інтерес.
  • Викликають довіру до вашого бізнесу. Коли ви публічно оголошуєте переможців і даруєте подарунки, люди розуміють, що це реальний розіграш, а не обман. Ви заслуговуєте хорошу репутацію в аудиторії, яка поширюється на всю вашу діяльність.
  • Збільшують продаж ваших товарів та послуг. Клієнти зацікавлені виграти класні подарунки, тому вони активно купують, щоб отримати код у чеку та збільшити свої шанси на перемогу.
  • Гарна рекламна кампанія. Працює «сарафанне радіо» і ваші клієнти приводять нову аудиторію, яка стає вашими клієнтами.

Було сформовано такий ажіотаж серед аудиторії, що ще два тижні після закриття акції ми отримували вхідні повідомлення, а наш партнер отримував активні продажі. Тому перший період після акції надсилайте відповіді на повідомлення з текстом, що розіграш закінчено.

Що ще почитати

proposal

Спробуйте нашу розсилку безкоштовно прямо зараз!

SMS розсилки в будь-яку країну світу, на будь-якого мобільного оператора. Інтеграції з популярними CRM допоможуть автоматизувати та прискорити взаємодію з клієнтом. Реєструйся на сайті та запускай розсилки прямо зараз!

Підключитися
proposal

Почніть розсилати прямо зараз!

Viber — не лише один із найпопулярніших месенджерів, а й ефективний інструмент для просування бізнесу та реклами. Згідно з останніми даними, аудиторія цього месенджера склала 262 млн. користувачів. Залучайте клієнтів до спілкування з брендом, зробіть процес покупки цікавим!

Підключитися