21.02.2022
14409
Корисне
Як зібрати якісну базу для розсилок
Відсутність бази контактів перешкоджає запуску SMS маркетингу та отриманню додаткових продажів. Але не варто впадати у відчай, є доступні способи формування бази номерів своєї аудиторії. Головне в цій справі – не гнатися за легкою здобиччю та використовувати законні способи.
Способи збирати контакти та отримати згоду.
- Форма реєстрації на сайті. Клієнт реєструється на вашому сайті та у формі, яку він заповнює, залишає номер/емейл. Обов'язково додаємо пункт, де клієнт підтверджує згоду на отримання рекламних повідомлень від вашої компанії та чекбокс.
- Анкета для покупки/замовлення послуг. Працює за тим же принципом, що й реєстрація. Запропонуйте клієнту отримувати важливі новини від вас по емейлу або смс.
- Реєстрація на безкоштовні послуги. Запрошення на безкоштовний вебінар від експертів, промокод на знижку, реєстрація на івент, безкоштовний чек-лист – все це чудовий привід познайомити аудиторію з вашою компанією та зібрати контакти зацікавлених людей.
- Пряма пропозиція підписатися на розсилку. Цю форму можна розмістити на сайті та розповсюджувати її в соціальних мережах, виводити на інших сторінках сайту, наприклад, у каталозі товарів. Додайте переконливий заголовок, і аудиторія усвідомлено підписуватиметься на розсилку та відкриє її при отриманні.
Ці методи можна доповнювати поширенням в соц. мережах, розміщенням форми в мобільному додатку, підпискою в чат-ботах та класичним способом – заповнення анкети офлайн.
Дотримуйтесь цих правил, щоб убезпечити себе.
- Використовуйте пустий чекбокс для підписки.
Чекбокс це поле в якому клієнт ставить пташку або галочку підтверджуючи свою згоду. Жодного автозаповнення – дайте клієнтам право вибору: підписуватися на розсилки чи ні. Чесно зібрана база контактів буде меншою, але це будуть якісні контакти, які не відпишуться при першому розсиланні.
- Чітко сформулюйте заголовок.
Виділяйте напис біля чекбоксу, щоб аудиторія явно бачила, на що підписується. Додайте мотивації отримувати повідомлення від компанії, наприклад, фразами: «Отримуйте повідомлення про унікальні знижки та акції!», «Першими дізнавайтеся про надходження нового асортименту!»
- Привітальний лист/смс після підписки.
Надсилайте повідомлення, що підписка пройшла успішно і тепер клієнт отримуватиме від вас корисну інформацію. Додайте до розсилки форму для відписки, для вилучення клієнтів, що підписались помилково. У такий спосіб ви виключите випадкові підписки та уникнете статусу спам-відправника.
- Подвійна згода на розсилку.
Не обмежуйтесь лише чекбоксом. Продумайте систему, в якій клієнт повинен підтвердити підписку переходом за посиланням через емейл або смс/голосове повідомлення. Це також виключає випадкові підписки та генерує якісну базу.
- Якісна угода користувача.
Додайте її у форму для підписки/реєстрації або прикріплюйте посилання на неї. Увімкніть до неї пункти про отримання рекламних розсилок. Цей документ гарантує збереження даних клієнта та убезпечить вас.
- Забезпечте легку відписку від розсилок.
У мейл-розсилках залишайте форму, за якою клієнт за бажанням зможе швидко відписатися. Також швидко видаляйте його з бази для розсилок. Якщо клієнт продовжує користуватися вашими послугами, надсилайте повідомлення виключно необхідні для здійснення покупки. Через якийсь час розумніше буде ненав'язливо запропонувати заново підписатися на розсилки.
- Інформація повинна зберігатися у логах.
Напевно, це одне з найважливіших правил. Логи – це текстові файли, які зберігають інформацію про дії користувачів на веб-сайті. Ця інформація допоможе вирішити спірні питання, якщо вони виникнуть.
Збирайте свою базу контактів відкрито, і ви уникнете проблем зі спамом. Крім того, ви зберете дійсно якісну базу контактів, а не користувачів інтернету, що випадково прийшли на сайт. А це спричинить легкі продажі та примноження клієнтів!
Поділися статтею з друзями: