Телефон

0 800 307-444

Скасування
Зателефонувати Зателефонувати Онлайн підтримка Онлайн підтримка
21.02.2022
view 14561
Корисне

Як зібрати якісну базу для розсилок

Відсутність бази контактів перешкоджає запуску SMS маркетингу та отриманню додаткових продажів. Але не варто впадати у відчай, є доступні способи формування бази номерів своєї аудиторії. Головне в цій справі – не гнатися за легкою здобиччю та використовувати законні способи.

Способи збирати контакти та отримати згоду.
  1. Форма реєстрації на сайті. Клієнт реєструється на вашому сайті та у формі, яку він заповнює, залишає номер/емейл. Обов'язково додаємо пункт, де клієнт підтверджує згоду на отримання рекламних повідомлень від вашої компанії та чекбокс.
  2. Анкета для покупки/замовлення послуг. Працює за тим же принципом, що й реєстрація. Запропонуйте клієнту отримувати важливі новини від вас по емейлу або смс.
  3. Реєстрація на безкоштовні послуги. Запрошення на безкоштовний вебінар від експертів, промокод на знижку, реєстрація на івент, безкоштовний чек-лист – все це чудовий привід познайомити аудиторію з вашою компанією та зібрати контакти зацікавлених людей.
  4. Пряма пропозиція підписатися на розсилку. Цю форму можна розмістити на сайті та розповсюджувати її в соціальних мережах, виводити на інших сторінках сайту, наприклад, у каталозі товарів. Додайте переконливий заголовок, і аудиторія усвідомлено підписуватиметься на розсилку та відкриє її при отриманні.

Ці методи можна доповнювати поширенням в соц. мережах, розміщенням форми в мобільному додатку, підпискою в чат-ботах та класичним способом – заповнення анкети офлайн.

Дотримуйтесь цих правил, щоб убезпечити себе.
  1. Використовуйте пустий чекбокс для підписки.
    Чекбокс це поле в якому клієнт ставить пташку або галочку підтверджуючи свою згоду. Жодного автозаповнення – дайте клієнтам право вибору: підписуватися на розсилки чи ні. Чесно зібрана база контактів буде меншою, але це будуть якісні контакти, які не відпишуться при першому розсиланні.
  2. Чітко сформулюйте заголовок.
    Виділяйте напис біля чекбоксу, щоб аудиторія явно бачила, на що підписується. Додайте мотивації отримувати повідомлення від компанії, наприклад, фразами: «Отримуйте повідомлення про унікальні знижки та акції!», «Першими дізнавайтеся про надходження нового асортименту!»
  3. Привітальний лист/смс після підписки.
    Надсилайте повідомлення, що підписка пройшла успішно і тепер клієнт отримуватиме від вас корисну інформацію. Додайте до розсилки форму для відписки, для вилучення клієнтів, що підписались помилково. У такий спосіб ви виключите випадкові підписки та уникнете статусу спам-відправника.
  4. Подвійна згода на розсилку.
    Не обмежуйтесь лише чекбоксом. Продумайте систему, в якій клієнт повинен підтвердити підписку переходом за посиланням через емейл або смс/голосове повідомлення. Це також виключає випадкові підписки та генерує якісну базу.
  5. Якісна угода користувача.
    Додайте її у форму для підписки/реєстрації або прикріплюйте посилання на неї. Увімкніть до неї пункти про отримання рекламних розсилок. Цей документ гарантує збереження даних клієнта та убезпечить вас.
  6. Забезпечте легку відписку від розсилок.
    У мейл-розсилках залишайте форму, за якою клієнт за бажанням зможе швидко відписатися. Також швидко видаляйте його з бази для розсилок. Якщо клієнт продовжує користуватися вашими послугами, надсилайте повідомлення виключно необхідні для здійснення покупки. Через якийсь час розумніше буде ненав'язливо запропонувати заново підписатися на розсилки.
  7. Інформація повинна зберігатися у логах. Напевно, це одне з найважливіших правил. Логи – це текстові файли, які зберігають інформацію про дії користувачів на веб-сайті. Ця інформація допоможе вирішити спірні питання, якщо вони виникнуть.

Збирайте свою базу контактів відкрито, і ви уникнете проблем зі спамом. Крім того, ви зберете дійсно якісну базу контактів, а не користувачів інтернету, що випадково прийшли на сайт. А це спричинить легкі продажі та примноження клієнтів!

Що ще почитати

proposal

Спробуйте нашу розсилку безкоштовно прямо зараз!

SMS розсилки в будь-яку країну світу, на будь-якого мобільного оператора. Інтеграції з популярними CRM допоможуть автоматизувати та прискорити взаємодію з клієнтом. Реєструйся на сайті та запускай розсилки прямо зараз!

Підключитися
proposal

Почніть розсилати прямо зараз!

Viber — не лише один із найпопулярніших месенджерів, а й ефективний інструмент для просування бізнесу та реклами. Згідно з останніми даними, аудиторія цього месенджера склала 262 млн. користувачів. Залучайте клієнтів до спілкування з брендом, зробіть процес покупки цікавим!

Підключитися

Шановні Клієнти!

    ТОВ «ІНВЕСТУМ» висловлює Вам свою повагу та офіційно повідомляємо, що з «01» квітня 2021 року вносяться зміни до Публічного договору (оферти) про надання послуг по передачі SMS-повідомлень.

    Просимо ознайомитися з новими умовами для уникнення непорозумінь у майбутньому.

    Дякуємо Вам за плідну співпрацю.

 

Послуги смс-маркетолога.

Не завжди якість означає кількість, інколи є сенс не економити на символах одного повідомлення, а відправити якісний текст, що стимулює продажі.

Смс-маркетолог – вузькопрофільний спеціаліст, який:

  • перевірить Вашу розсилку
  • надасть рекомендації щодо покращення/зміни тексту
  • проконсультує по критеріям ефективного маркетингу

Умови надання послуги:

  1. кількість відправлених повідомлень через АльфаSMS – від 10 000 в місяць по одному альфаімені
  2. розповсюджується тільки на повідомлення рекламного характеру
  3. послугою можна скористатися не більше трьох разів на календарний місяць по одному альфаімені
  4. перевіряється вже написаний текст, маркетолог самостійно не створює тексти повідомлень
  5. При виконанні вищезазначених  пунктів для перевірки тексту і отримання більш детальної інформації необхідно відправити лист з темою «sms» на електронну адресу [email protected] з вказанням номера Вашого аккаунту і тексту смс розсилки.