Як зменшити вартість розсилки?
Способи скоротити бюджет та не переплачувати.
Способи скоротити бюджет та не переплачувати.
Ми зібрали цікаві факти, що накопичилися за час використання SMS!
Покроковий алгоритм та поради експертів, як за допомогою A/B тестів оптимізувати контент та час відправки SMS-повідомлень для підвищення ROI розсилок.
Дізнайтесь про переваги та недоліки.
Розкажемо, як SMS у програмах лояльності збільшують залученість крієнтів! Нагадуйте клієнтам про нарахування балів, спеціальні пропозиції та бонуси – збільшуйте продажі і прибуток!
Дізнайтеся, як використовувати SMS-маркетинг для збільшення продажів: переваги, розробка стратегії, створення ефективних кампаній, інтеграція з іншими каналами, вимір ROI та юридичні норми.
Ми зібрали цікаві факти, що накопичилися за час використання SMS!
Підпишись та стань гуру в маркетингу!
Шановні Клієнти!
ТОВ «ІНВЕСТУМ» висловлює Вам свою повагу та офіційно повідомляємо, що з «01» квітня 2021 року вносяться зміни до Публічного договору (оферти) про надання послуг по передачі SMS-повідомлень.
Просимо ознайомитися з новими умовами для уникнення непорозумінь у майбутньому.
Дякуємо Вам за плідну співпрацю.
Послуги смс-маркетолога.
Не завжди якість означає кількість, інколи є сенс не економити на символах одного повідомлення, а відправити якісний текст, що стимулює продажі.
Смс-маркетолог – вузькопрофільний спеціаліст, який:
Умови надання послуги: