Важко уявити собі сучасну людину без мобільного телефону: навіть ті, хто в силу свого віку чи життєвої філософії не користуються соцмережами та мобільними застосунками, зазвичай мають базові моделі телефонів, які підтримують мобільні повідомлення — SMS.
Тож перша перевага SMS-ок очевидна — це простий спосіб залучати і комунікувати навіть з тими категоріями населення, які ніколи не встановлять ваш застосунок, не мають електронної пошти і навряд чи зайдуть на ваш сайт. Але це лише верхівка айсберга!
В свідомості більшості користувачів їхні онлайн- та офлайн-дії настільки переплелися, що вони сприймають їх як єдине і зручне середовище: «бачу щось на вітрині — шукаю це онлайн» чи навпаки: «боюсь пропустити вебінар, але анонси на сайті не читаю».
Сучасний споживач товарів та послуг очікує, що ви будете комунікувати з ним так, як йому зручно. І SMS — це унікальний інструмент комунікації, здатний поєднати цифрові та фізичні точки контакту.
І якщо ви ще не розібралися, як використати SMS для своїх цілей — ця стаття дасть вам необхідну базу для старту.
SMS-маркетинг — це просування продуктів чи послуг за допомогою коротких повідомлень через мобільних операторів напряму або ж через спеціальні платформи, що вже мають інтеграції з CRM. До прикладу, сервіс для масових розсилок повідомлень AlphaSMS вже має успішні інтеграції з найпопулярнішими CMS та CRM системами: Altegio, EasyWeek, Chekly, Cleverbox, Kommo, Salebox.
Головна перевага SMS-розсилок — їх самодостатність: не потрібен інтернет, не потрібно встановлювати ніякі додатки. А значить – ваше повідомлення прочитають навіть на далекій дачі, у потязі чи з кнопкового телефона.
Залежно від вашого запиту, SMS-кампанії можуть стати основним каналом комунікації з аудиторією або ж частиною омніканальної маркетингової стратегії.
Найчастіше потреба розіслати одразу багато смс-ок виникає у компаній чи підприємців, що працюють у форматі B2C та вже мають базу телефонних номерів своїх клієнтів.
Технічні налаштування залежатимуть від того, який саме сервіс бізнес-розсилок ви виберете, ми сформували для вас коротку інструкцію, яка допоможе підготуватись до запуску.
Як запустити смс-кампанію для свого бізнесу?
Чи є сенс підключати смс-комунікацію, якщо ваша компанія має власний мобільний застосунок або ви звикли повідомляти всі новини своїй аудиторії через фірмовий сайт або розсилку емейлів?
Так, однозначно варто, адже це спосіб швидко достукатись до тих, хто зараз не має доступу до інтернету (наприклад, перебуває у дорозі чи на природі), читає пошту раз на тиждень чи втратив доступ до акаунту у застосунку. Крім того, push-сповіщення не завжди працюють, а значна частина користувачів вимикає їх одразу після встановлення застосунку.
Ось кілька прикладів застосування SMS для онлайн та офлайн проєктів.
Окремо хочу виділити вебінари і SMS — на цьому полі інструмент просто незамінний! Через смс зручно розсилати короткі запрошення з посиланням на онлайн-подію, нагадування за день або за годину до початку вебінару, проводити реєстрацію, а після заходу — дати учасникам посилання на запис вебінару або опитування для зворотного зв'язку.
Офлайн взаємодія через SMS допомагає компаніям швидко прокомунікувати з клієнтом, коли інші канали недоступні або малоефективні.
4 цільові сценарії комунікації, коли точно варто обрати саме смс-канал:
- екстрені повідомлення (відміна поїздки/зміна розкладу);
- авторизація та надсилання одноразових паролів (2FA);
- нагадування (про запис до фахівця чи на процедуру, про старт реєстрації на вебінар чи форум);
- спонукання до конкретної дії: «використайте бонуси», «зареєструйтеся у розіграші».
SMS — це важливий елемент багатоканальної взаємодії з аудиторією. Вони підсилюють email-розсилки, кампанії у соцмережах та мобільні застосунки.
Приклади можливого інтегрування смс-розсилок в онлайн-кампанії:
Email + SMS: надсилаємо клієнту email із персоналізованою підбіркою товарів з нової колекції, а за кілька днів — SMS-нагадування із посиланням на сторінку колекції.
Соцмережі + SMS: запускаємо у Facebook або Instagram рекламну кампанія, яка збирає заявки на реєстрацію на безкоштовну лекцію. Після реєстрації користувач отримує SMS із підтвердженням та персональною знижкою на повний курс лекцій з обраної теми.
Мобільний застосунок+ SMS: наприклад, клієнт додав товар у кошик у додатку, але не завершив покупку, через 24 години надсилаємо йому SMS із нагадуванням іабо знижкою на товар, яким він цікавився.
Щоб ваші SMS приносили результат, важливо розібратися у тонкощах цього каналу. Буває так, що маркетолог, який займався емейл-розсилками чи підготовкою пушів отримує задачу запустити смс-розсилку і вирішує, що йому вдасться скопіювати свої успішні онлайн-кампанії у форматі смс. Але так це не працює. SMS-маркетинг має свої правила і свої ризики, які слід вивчити перед запуском.
А почати можна із цієї бази.
Цифри, які дуже люблять приводити як приклад маркетологи: понад 90% текстових повідомлень користувачі відкривають протягом 15 хвилин після доставки. Це, звісно ж, вражає і надихає, але є нюанси.
Чому люди так швидко читають повідомлення, які надходять на їх мобільний? Тому що вони використовують телефон як основний інструмент для особистого зв’язку і швидко реагують на сигнал SMS-оповіщення, боячись пропустити щось від рідних, коханих чи друзів. Зловживати таким особистісним каналом зв’язку небезпечно для бренду: отримаєте роздратованого клієнта або й відписку.
Відправка СМС через CRM дозволяє в момент відреагувати на дії користувача. Наприклад: клієнтка записалась на процедуру через сайт — CRM автоматично надсилає їй SMS з підтвердженням та нагадування за день до візиту. Це значно полегшує і прискорює процес комунікації з клієнтами.
Аби сегментувати аудиторію під конкретну розсилку, запитайте себе: яка мета цієї розсилки? Якщо інформувати про початок святкового розпродажу чи повідомити про зміну адреси — таке повідомлення буде актуальним для всіх клієнтів. Але якщо вам треба реактивувати тих, хто нічого не замовляв пів року, чи, до прикладу, запустити продажі жіночих ювелірних прикрас перед 8 березня — ці запити точно потребують сегментації бази контактів.
У першому випадку сегментуємо за поведінкою (не купували 6 і більше місяців), у другому — за статтю та віком, бо з більшою ймовірністю ювелірку перед 8 Березня купуватимуть чоловіки 30-50 років.
Не перевантажуйте текст смс-розсилки. Хай він буде простим, зрозумілим і вестиме адресанта до однієї конкретної дії. Залиште інтригуючі підводки та елегантні натяки для інших форматів, в смс має бути чіткий заклик до дії: «Забронюйте місце», «Отримайте ваш промокод» чи «Перейдіть у каталог». Чим чіткіший заклик до дії — тим вища конверсія.
Коли вам потрібна допомога на вулиці чи у публічному місці, психологи радять звертатись до когось конкретного, а не вигукувати на загал, бо велика ймовірність, що ніхто не відреагує. Натомість, коли ви звертаєтесь особисто до людини, вона уже включається в комунікацію і скоріш за все відгукнеться на ваше прохання чи питання.
Те саме спостерігаємо і в рекламних комунікаціях. Саме лише звернення на ім’я уже дає вищий відсоток відкриттів. А якщо ви ще й додасте пропозицію, сформовану на основі попередніх покупок чи інтересу клієнта, конверсія зросте в рази.
Коли почався бурхливий розвиток соцмереж та месенджерів, багато експертів прогнозували, що SMS як інструмент маркетингу відійде в минуле.
Але сталося якраз навпаки: SMS-розсилки стали незамінним доповненням до пушів, емейлів, соцмереж, месенджерів, підсилюючи їх та підстраховуючи (наприклад, у комунікації з клієнтом, коли він не онлайн).
Крім цього, продуманий SMS-маркетинг дозволяє поєднати онлайн- та офлайн-взаємодії з брендами в одне цілісне середовище. Це зручно і для клієнта, і для компанії, яка таким чином може автоматизувати та прискорити багато процесів.
SMS-розсилки — це один з китів мобільного маркетингу. І навіть в епоху соцмереж вони лишається незамінним інструментом бізнес- та сервісної комунікації.
Уже хочете запустити свою першу ефективну смс-розсилку? Переходьте у чат з нашими фахівцями та отримайте безкоштовні смс для тесту!
SMS розсилки в будь-яку країну світу, на будь-якого мобільного оператора. Інтеграції з популярними CRM допоможуть автоматизувати та прискорити взаємодію з клієнтом. Реєструйся на сайті та запускай розсилки прямо зараз!
ПідключитисяViber — не лише один із найпопулярніших месенджерів, а й ефективний інструмент для просування бізнесу та реклами. Згідно з останніми даними, аудиторія цього месенджера склала 262 млн. користувачів. Залучайте клієнтів до спілкування з брендом, зробіть процес покупки цікавим!
ПідключитисяШановні Клієнти!
ТОВ «ІНВЕСТУМ» висловлює Вам свою повагу та офіційно повідомляємо, що з «01» квітня 2021 року вносяться зміни до Публічного договору (оферти) про надання послуг по передачі SMS-повідомлень.
Просимо ознайомитися з новими умовами для уникнення непорозумінь у майбутньому.
Дякуємо Вам за плідну співпрацю.
Послуги смс-маркетолога.
Не завжди якість означає кількість, інколи є сенс не економити на символах одного повідомлення, а відправити якісний текст, що стимулює продажі.
Смс-маркетолог – вузькопрофільний спеціаліст, який:
Умови надання послуги: