Зараз SMS-розсилка є одним з найбільш дієвих інструментів, для прямого контакту з потенційними клієнтами. Але смс-реклама - це трохи складніше, ніж скинути повідомлення одного, тому ми хочемо розповісти, як організувати SMS-маркетинг з максимальною ефективністю :, яким чином використовувати механізми складання повідомлень, як розрахувати оптимальний час розсилок і отримати максимум вигоди від SMS-реклами, якщо немає бажання або бюджету переплачувати за професійну кампанію
Відправити розсилкуВикористовуючи ключові слова, Ви робите акцент на тій інформації, яка зацікавить Вашого клієнта. Важливо, щоб ключові слова не просто описували пропозицію, а показували його переваги для споживача. Тому наведений приклад можна доповнити чимось на зразок "вечеря обійдеться вдвічі дешевше" (якщо це маркет або продуктовий магазин).
Більшість одержувачів не відчиняють повне СМС, якщо отримана у повідомленні інформація не зацікавила їх (зазвичай - перше речення), не кажучи вже про обмеження за обсягом самого повідомлення. Тому постарайтеся максимально вмістити в текст тільки важливі пропозиції і зрозумілі скорочення слів - відсоток води в тексті повинен бути приблизно як в Західній Сахарі. І не забувайте, перший рядок вашого повідомлення - це як заголовок для новини - якщо не зачепить, то решта зміст автоматично йде в топку!
Неправильний — мало конкретики, багато води
Неправильний — Знижки до 25% переходь по посиланню www.site.cc. І не важливо, що ти не знаєш, що на ньому. Перейди глянь, раптом сподобається.
Правильний — то, что нужно!
Чомусь багато власників бізнесу впевнені, що повідомлення на латиниці виглядають солідно, серйозно і їх зможуть прочитати навіть ті, хто не вивчав кирилицю. Але російські слова латинськими буквами - пережиток початку 2000-х. Зараз латиницю використовують тільки деякі мобільні оператори і то не завжди, ви часто читаєте такі повідомлення? Подумайте про комфорт свого клієнта, чи буде йому зручно на роботі або в таксі прочитати Ваше повідомлення на латиниці? Ну і навряд чи іноземний турист, прочитавши "ekskursiji v Kieve, nedorogo" зрозуміє, що від нього хочуть.
І навіть якщо використовуєте кирилицю, намагайтеся уникати технічних понять, жаргонізмів та інших малопоширених слів або термінів з незрозумілим значенням.
Неправильно
Правильно
Неправильно
Правильно
Коли до Вас прийшов клієнт, Ви можете нічого не знати про них, крім номера телефону і того, що вони підписалися на SMS розсилку, а цього замало, щоб продати комусь свій товар. Можна отримувати додаткові дані проводячи SMS опитування або заздалегідь складати опитувальники для збору контактів з урахуванням необхідних параметрів - стать, вік, місто і т.д.
Чому це так важливо? Персональне пропозицію в SMS повідомленні підвищує середній чек більше, ніж на 11%, що тягне за собою зростання продажів більше, ніж на 18%. Тут головне підібрати правильні слова, щоб людина, що бажає оформити розсилку не подумав, що ваша компанії - погано замаскована розвідка Північної Кореї, яка намагається оформити на нього кредит в бистрозайме.
Оптимізуйте час відправки SMS, з урахуванням кращого моменту для надання інформації (перед стартом акцій або коли оффер вже діє) і зручності її обробки читачем - якщо відправити повідомлення в розпал робочого дня або пізно ввечері, то одержувач, найімовірніше, просто змахне повідомлення .
Найкращий час для розсилки SMS-повідомлень - з 11:00 до 21:00 в будні дні! Пам'ятайте і про часові пояси, якщо Ваші розсилки йдуть за межі Вашої країни.
Рекомендуємо утриматися від розсилок у вихідні та святкові дні, давши спокійно відпочити Вашому клієнту. В іншому випадку ваші смс стануть постійним подразником і єдине бажання, яке вони будуть викликати - завантажити блокіратор номерів, щоб додати туди ваш телефон.
Коли Ви надсилаєте ПП обов'язково вкажіть Ваш контакт, зателефонувавши за яким клієнт зможе отримати всю необхідну інформацію, зробити своє перше замовлення або просто поговорити про життя, якщо у нього є зайвий час.
Також можна скористатися розсилкою з активним з'єднанням відповіді, якщо ваш формат роботи і оффер дозволяє обробляти вхідні повідомлення (не забудьте вказати про це в самому повідомленні). Так клієнт зможе відразу ж дізнатися всю інформацію, якої бракує для прийняття рішення, а ви зможете подати цю інформацію в потрібному світлі.
Неправильно
Правильно
Короткий, логічне Альфа-ім'я викликає звикання у клієнта і в наступний раз він легко Вас дізнається. Пам'ятайте, що цифри або номери телефонів бувають менш ефективні, ніж прості запам'ятовуються імена. Приклади загальних імен представлені в прикладах даної інструкції.
Якщо ж в якості імені вказати назву компанії або ТМ, це допоможе підняти впізнаваність бренду. Ну а якщо робите розсилку, приурочену до сезонних знижок або свят, завжди можна перетвориться з ТОВ "Битехцветмет" в "Діда Мороза", та й взагалі підібрати будь-який інші ім'я, яке вписується в загальний бренд, викликає посмішку або змушує звернути на себе увагу.
Відправити розсилку