Скасування
Зателефонувати Зателефонувати Онлайн підтримка Онлайн підтримка
Головна По цілям Поради щодо розсилки

Короткі поради для найбільш ефективної реклами за допомогою SMS.

Зараз SMS-розсилка є одним з найбільш дієвих інструментів, для прямого контакту з потенційними клієнтами. Але смс-реклама - це трохи складніше, ніж скинути повідомлення одного, тому ми хочемо розповісти, як організувати SMS-маркетинг з максимальною ефективністю :, яким чином використовувати механізми складання повідомлень, як розрахувати оптимальний час розсилок і отримати максимум вигоди від SMS-реклами, якщо немає бажання або бюджету переплачувати за професійну кампанію

Відправити розсилку
scroll mouse Скрольте вниз

Рада №1

Використовуйте ключові слова, щоб показати вигоду оффера

Використовуючи ключові слова, Ви робите акцент на тій інформації, яка зацікавить Вашого клієнта. Важливо, щоб ключові слова не просто описували пропозицію, а показували його переваги для споживача. Тому наведений приклад можна доповнити чимось на зразок "вечеря обійдеться вдвічі дешевше" (якщо це маркет або продуктовий магазин).

Приклад, 18:45
«Тільки для Вас! З 18.08 по 21.09 пред'явіть дане SMS на касі і отримаєте до -50% знижки!»
advice1

Рада №2

Робіть повідомлення короткими і зрозумілими

Більшість одержувачів не відчиняють повне СМС, якщо отримана у повідомленні інформація не зацікавила їх (зазвичай - перше речення), не кажучи вже про обмеження за обсягом самого повідомлення. Тому постарайтеся максимально вмістити в текст тільки важливі пропозиції і зрозумілі скорочення слів - відсоток води в тексті повинен бути приблизно як в Західній Сахарі. І не забувайте, перший рядок вашого повідомлення - це як заголовок для новини - якщо не зачепить, то решта зміст автоматично йде в топку!

incorrect

Приклад 1

Неправильний — мало конкретики, багато води

Сьогодні, 14:47
TestName Добрий день, шановний клієнт! Наша компанія працює вже більше п'яти років і успішно виробляє бетонні конструкції, металеві конструкції, реалізує бетономішалки, цегла, самоскиди ... ..и бла бла
бла, яке доходить другим повідомленням тому символів не вистачило.
incorrect

Приклад 2

Неправильний — Знижки до 25% переходь по посиланню www.site.cc. І не важливо, що ти не знаєш, що на ньому. Перейди глянь, раптом сподобається.

Сьогодні, 17:53
мало інформації, незрозуміло про що оффер
correct

Приклад 3

Правильний — то, что нужно!

Сьогодні, 18:25
BudCompany Товари для будівництва та ремонту вищої якості за приємними цінами. Деталі за номером 050-000-00-00

Рада №3

Людина повинна відразу зрозуміти, що від нього хочуть або пропонують

Чомусь багато власників бізнесу впевнені, що повідомлення на латиниці виглядають солідно, серйозно і їх зможуть прочитати навіть ті, хто не вивчав кирилицю. Але російські слова латинськими буквами - пережиток початку 2000-х. Зараз латиницю використовують тільки деякі мобільні оператори і то не завжди, ви часто читаєте такі повідомлення? Подумайте про комфорт свого клієнта, чи буде йому зручно на роботі або в таксі прочитати Ваше повідомлення на латиниці? Ну і навряд чи іноземний турист, прочитавши "ekskursiji v Kieve, nedorogo" зрозуміє, що від нього хочуть.

І навіть якщо використовуєте кирилицю, намагайтеся уникати технічних понять, жаргонізмів та інших малопоширених слів або термінів з незрозумілим значенням.

incorrect

Неправильно

Від TestName, 09:02
V vashem gorode segodnya prohodit yarmarka po adresu Kreshchatik, 1.
correct

Правильно

Від Yarmarka, 12:35
У Вашому місті проходить ярмарок за адресою: Хрещатик, 1. Запрошуємо. Деталі за тел. 050-000-00-00
incorrect

Неправильно

Сьогодні, 08:04
TestName Знижки до 50%, встигніть купити до кінця місяця за адресою пр-т Миру, 2.
correct

Правильно

Сьогодні, 18:45
BeautySalon Олена, наша команда вітає Вас з днем народження і дарує Вам знижку на обрану послугу 15%. Тел. 050-000-00-00

Рада №4

Зустрітися зі своїми клієнтами. Ні, не на Badoo

Коли до Вас прийшов клієнт, Ви можете нічого не знати про них, крім номера телефону і того, що вони підписалися на SMS розсилку, а цього замало, щоб продати комусь свій товар. Можна отримувати додаткові дані проводячи SMS опитування або заздалегідь складати опитувальники для збору контактів з урахуванням необхідних параметрів - стать, вік, місто і т.д.

Чому це так важливо? Персональне пропозицію в SMS повідомленні підвищує середній чек більше, ніж на 11%, що тягне за собою зростання продажів більше, ніж на 18%. Тут головне підібрати правильні слова, щоб людина, що бажає оформити розсилку не подумав, що ваша компанії - погано замаскована розвідка Північної Кореї, яка намагається оформити на нього кредит в бистрозайме.

Рада №5

Стежте за часом і періодичність розсилок. Чи не набридає!

Оптимізуйте час відправки SMS, з урахуванням кращого моменту для надання інформації (перед стартом акцій або коли оффер вже діє) і зручності її обробки читачем - якщо відправити повідомлення в розпал робочого дня або пізно ввечері, то одержувач, найімовірніше, просто змахне повідомлення .

Найкращий час для розсилки SMS-повідомлень - з 11:00 до 21:00 в будні дні! Пам'ятайте і про часові пояси, якщо Ваші розсилки йдуть за межі Вашої країни.

Рекомендуємо утриматися від розсилок у вихідні та святкові дні, давши спокійно відпочити Вашому клієнту. В іншому випадку ваші смс стануть постійним подразником і єдине бажання, яке вони будуть викликати - завантажити блокіратор номерів, щоб додати туди ваш телефон.

advice5

Рада №6

Налагодьте двосторонній зв'язок

Коли Ви надсилаєте ПП обов'язково вкажіть Ваш контакт, зателефонувавши за яким клієнт зможе отримати всю необхідну інформацію, зробити своє перше замовлення або просто поговорити про життя, якщо у нього є зайвий час.

Також можна скористатися розсилкою з активним з'єднанням відповіді, якщо ваш формат роботи і оффер дозволяє обробляти вхідні повідомлення (не забудьте вказати про це в самому повідомленні). Так клієнт зможе відразу ж дізнатися всю інформацію, якої бракує для прийняття рішення, а ви зможете подати цю інформацію в потрібному світлі.

incorrect

Неправильно

Сьогодні, 08:04
TestName Доставка піци по Харкову. Пр-т Свободи, 16
correct

Правильно

Сьогодні, 18:45
Pizza Тільки сьогодні при замовленні однієї піци "Маргарита" - маленька в подарунок. "Деталі за номером" 050-000-00-00 або "Щоб підтвердити замовлення відправ смс з цифрою 1"
advice7

Рада №7

Відправляйте SMS від впізнаваного Альфа-імені

Короткий, логічне Альфа-ім'я викликає звикання у клієнта і в наступний раз він легко Вас дізнається. Пам'ятайте, що цифри або номери телефонів бувають менш ефективні, ніж прості запам'ятовуються імена. Приклади загальних імен представлені в прикладах даної інструкції.

Якщо ж в якості імені вказати назву компанії або ТМ, це допоможе підняти впізнаваність бренду. Ну а якщо робите розсилку, приурочену до сезонних знижок або свят, завжди можна перетвориться з ТОВ "Битехцветмет" в "Діда Мороза", та й взагалі підібрати будь-який інші ім'я, яке вписується в загальний бренд, викликає посмішку або змушує звернути на себе увагу.

Відправити розсилку