Навіть великі бренди не уникають простих рішень. Просто вони втілюють їх системно та масштабно. SMS залишаються незмінною частиною їхніх маркетингових стратегій – тому, що це дійсно працює.
SMS – це простий спосіб швидко достукатися до клієнта, коли ваш email загубився у спамі, а важливий push не відкрили.
Компанії на кшталт Pizza Hut чи HOMAGE використовують SMS як місток між каналами: нагадують про товари у кошику, підтверджують участь в акціях чи надсилають доступ до лімітованих пропозицій.
Тож давайте детальніше подивимося, як саме великі гравці інтегрують SMS у свої омніканальні кампанії, не для того, аби скопіювати, а щоб зрозуміти їхню логіку, яку можна застосувати навіть у невеликому бізнесі.
Відомі бренди часто використовують SMS-маркетинг як один зі опорних стовпів системи різних рекламних каналів, що взаємно підсилюють один одного.
Чому ж один з найдавніших маркетингових інструментів досі лишається актуальним в багатоканальній комунікації?
Омніканальний підхід – це в першу чергу не про велику кількість каналів, а про їхню узгодженість між собою. Ефективна розсилка смс у цій системі працює як каталізатор необхідної реакції клієнта там, куди інші інструменти комунікації не досягають.
Аби зрозуміти, як це виглядає на практиці, розглянемо реальні приклади, як успішні компанії – від Pizza Hut до Cardio Watch — інтегрують SMS у свої брендові стратегії.
Іноді найефективніше рішення – зовсім просте. Pizza Hut довели, що таргетовані смс у потрібний момент можуть спрацювати краще за найпомітніший банер чи найкреативніший ролик. Завдяки точковому геофенсингу бренд буквально «ловив» перехожих біля дверей закладу – і перетворював їх на відвідувачів піцерії.
Що було зроблено? Мережа ресторанів Pizza Hut у Великій Британії запустила кампанію геофенсингу: навколо своїх ресторанів з радіусом до кілометра створили «віртуальний паркан».
Як це працює? Абоненти, які перед тим дали згоду на отримання рекламних SMS-повідомлень від компанії, отримували промо-SMS з кодом на знижку на піцу, як тільки заходили в межі геофенсу.
Маркетологи Pizza Hut використали SMS-розсилки як елемент омніканальної стратегії: мобільні повідомлення працювали у поєднанні з іншими інструментами (білборди, інформування про акцію у соцмережах бренду), але «вихопити» потенційного клієнта з натовпу допомогли саме смс!
Результати: за доступними широкому загалу звітами про цю рекламну кампанію, підвищення продажів склало +142%, а відгук відвідувачів на пропозицію бренду був у 4 рази вищим, ніж після реклами акції на телебаченні.
Бренд одягу HOMAGE спеціалізується на одязі, який відображає культові моменти та персонажів з історії спорту, музики та попкультури. Компанія часто випускає тематичні дропи, обмежені серії з ретро мотивами. В осінній сезон 2021 бренд вирішив включити у свій омніканальний маркетинг sms, хоча до того основним каналом розсилки акційних пропозицій була електронна пошта.
Що було зроблено? Щоб підвищити впізнаваність нової колекції, присвяченої Національній футбольній лізі (NFL), бренд звернувся до фанатів через смс, щоб стимулювати її швидкий продаж. Кампанію запустили відразу перед релізом колекції спортивних бомберів NFL Starter jackets. В соцмережах опублікували відеоролик, а підписники мали можливість зареєструватись через SMS, щоб бути першими, хто отримає доступ до курток.
Як це працює? Компанія надає підписникам SMS-каналу пріоритетний доступ до товарів, персоналізовані повідомлення містять посилання, яке дає змогу перейти до оформлення замовлення. Такі SMS забезпечили миттєвий відгук: багато кліків і замовлень саме в першу годину після запуску. Слід розуміти, що швидка реакція користувачів більш імовірна, коли є висока мотивація: новий продукт, обмежена кількість, відчуття ексклюзивності.
Результати:
CardioWatch – це польський проєкт, який випускає смарт-браслети для моніторингу артеріального тиску, пульсу, насичення крові киснем. Перед запуском масового виробництва компанії необхідно було зібрати групу потенційних користувачів, які погодяться протестувати браслет та сам застосунок. Маркетологи бренду вирішили залучити аудиторію через телевізійну програму, використовуючи простий і доступний спосіб підписки SMS-повідомленням під час ефіру.
Що було зроблено? Засновник бренду Оскар Ківіц виступив у популярній ранковій програмі на польському національному телебаченні. Під час свого виступу він оголосив короткий код, який глядачі повинні були надіслати через SMS, щоб зареєструватися на тестування.
Як це працює? Використовується короткий номер для зручності та швидкості, інструкція глядачам була дуже простою: «Надішліть SMS зі словом «так» на 4488», у відповідь користувачі отримували смс від компанії з посиланням на реєстрацію.
Результати: компанія отримала 1200 заявок за 10 хвилин ефіру та протягом ще певного часу після його завершення.
Що корисного ми можемо взяти на замітку, вивчивши ці омніканальні стратегії брендів?
Успішні кампанії починаються з великих ідей, але спрацьовують завдяки дрібницям – таким, як коротке SMS, що приходить у потрібний момент.
Команда AlphaSMS знає, як перетворити такі миттєвості на системні продажі. Звертайтесь, і ми обов’язково допоможемо знайти саме ваш ідеальний момент контакту.
Підпишись та стань гуру в маркетингу!