Телефон

0 800 307-444

Скасування
tel Зателефонувати msg Онлайн підтримка
АльфаSMS Блог Інтерактивні елементи у Viber-повідомленнях: кнопки, опитування, меню
Інтерактивні елементи у Viber-повідомленнях: кнопки, опитування, меню
Інеса Скачко
Додано: 05.05.2025
Переглядів: 25

Інтерактивні елементи у Viber-повідомленнях: кнопки, опитування, меню

Спілкуєтесь зі своєю цільовою аудиторією через месенджер Viber? Чудовий вибір! Але чи використовуєте ви всі його можливості максимально?

Розсилати через Viber повідомлення, які нічим не відрізняються від простих смс – це як використовувати гоночне авто виключно для поїздок у пекарню за два квартали: нібито і користь є, але закладену потужність не реалізовано.

У цій статті ми розповімо, як додані кнопки, опитування та меню перетворюють звичний нам месенджер на мініплатформу з продажів та збору фідбеку від клієнтів. І розберемо приклади вдалого та не дуже використання інтерактивного контенту у Вайбері, поїхали!

Кнопки у Viber-повідомленнях: дія в один клік

Кнопки в повідомленнях — це інтерактивні елементи із простим CTA (Call to Action), які дозволяють користувачеві здійснити вказану дію в один клік, наприклад, перейти до онлайн-магазину, подзвонити чи навіть здійснити оплату.

Процес створення кнопок у вайбер-розсилці простий та включає такі етапи:

  • активувати опцію «кнопка» при створенні повідомлення;
  • створити CTA-текст для кнопки (до 30 символів);
  • задати дію, яку запускатиме кнопка: дзвінок, перехід на сайт чи у чат-бот тощо;
  • обрати колір (підтримують не всі інтегратори).

Інтерактивні повідомлення з кнопками демонструють вищий CTR, ніж просто текстові.

Повідомлення з маркетингової розсилки Viber може містити до 3 кнопок з різним текстом та функціями.  Не треба створювати кнопки заради кнопок. Хай кожна з них буде  маленьким закликом до дії, ідеально вписаним у контекст повідомлення.

Коли варто додати інтерактивну кнопку?

  • Розсилки з промоакціями та знижками: «Купити зараз», «Отримати купон», «Гоу в магазин!».
  • Сервісні розсилки:  «Підтвердити замовлення», «Оформити доставку».
  • Розсилки для залучення повторного попиту: «Чат з оператором», «Повторити замовлення».
  • Розсилка для підписки на чат-бот: «Швидкі відповіді», «Допоможіть підібрати».
  • Повідомлення з опцією оплати онлайн (потребує інтеграцій).

Вплив інтерактивних елементів на залученість: чому люди люблять кнопки?

Привернути увагу користувача і встигнути заохотити його до потрібної дії – суперзадача мобільного маркетингу. Адже фокус уваги респондента може змінитись за долю секунди. Інтерактивні кнопки якраз допомагають зекономити ці дорогоцінні мілісекунди.

Кнопка асоціюється з миттєвим вирішенням. Це не лише елемент дизайну (хоча і візуальний ефект теж працює, кнопка в масиві тексту одразу привертає увагу), це миттєве скерування отримувача до наступної бажаної дії.

Порівняйте 2 різні формати:

Текст:«Переходьте за посиланням до нашої онлайн-вітрини та вибирайте свою ідеальну пару кросівок:

або

Кнопка: «Гоу в магазин!»

Текстовий заклик має свої плюси, але тут криється і ризик, що фокус уваги отримувача зміниться, перш ніж він дочитає це речення до кінця.

Використання СТА-кнопок підвищує конверсію у Viber-повідомленнях: кнопки спрощують перехід до цільової дії та інтуїтивно сприймаються користувачем як швидке рішення: не треба шукати, скролити, копіювати, писати.

Приклад використання інтерактивних повідомлення з кнопками.

Як створити дійсно «сильну» кнопку?

Інтерактивна кнопка – це інструмент, але він потребує також професійного підходу, аби ваш СТА спрацював.

Розглянемо специфіку впровадження кнопок у Viber-розсилках на прикладі рекламного повідомлення про старт великоднього розпродажу у магазині декору.

Текст повідомлення:

«Свято наближається — час прикрасити дім! Лови знижки до -30% на весняний декор, свічки, кошики, гірлянди та інші великодні скарби. Безкоштовна доставка від 1000 грн. Акція діє до 15 квітня!».

А далі варто би додати інтерактивну кнопку та підібрати для неї оптимальний СТА.

Варіант 1: «Деталі тут»

Кнопка з таким текстом скоріш за все дасть слабку конверсію, адже вона слабо вказує на можливу дію, не стимулює до кліку. Для отримувача очікуваний результат від натискання такої кнопки виглядає надто узагальнено і розмито: а що саме я отримаю, натиснувши на цю кнопку? Тож це поганий варіант.

Варіант 2: «Отримати купон -30%»

Кнопка з таким СТА орієнтована на глибшу конверсію, дія чітка і зрозуміла, кнопка нагадує про можливість отримати вигоду. Отримувачу легко спрогнозувати, що буде, якщо він натисне на таку кнопку і є враження, що ця кнопка одразу дає вигоду: «Натисну – і точно щось отримаю!» (купон). Тож це хороший варіант текстівки для СТА-кнопки.

Опитування у Вайбері: збирайте інсайти легко

Будувати гіпотези про свою ЦА і тестувати їх, звісно ж, цікаво. Та не забувайте поєднувати цей процес з регулярним збором даних про цю саму аудиторію. Замість вгадувати, що сподобається вашим клієнтам, зберіть інсайти через прості опитування.

Навіть 2-3 питання допоможуть зібрати зворотний зв'язок від клієнтів, звірити ваші гіпотези з їхніми реальними потребами та запитами.

Приклад використання у Viber-розсилках інтерактивного повідомлення з опитуванням

Як створити ефективні опитування для залучення аудиторії

Формат повідомлень з інтерактивними опитуваннями незамінний для збору відгуків (після покупки, отримання послуг, спілкування з оператором тощо), вивчення уподобань ваших клієнтів та збору даних, які допоможуть провести чіткішу сегментацію клієнтської бази.

Більше деталей про клієнта – більше даних для персоналізованої комунікації – більша залученість клієнтів та краща конверсія.

Viber-опитування – це спосіб провести просте маркетингове дослідження для свого бізнесу без залучення спеціалізованих сервісів.

Технічні нюанси опитувань у Viber-розсилці:

  • одне повідомлення – одне запитання;
  • запитання можна формулювати в межах 200 символів;
  • надавати до 10 варіантів відповіді, але користувач може обрати лише один варіант;
  • результати опитування не відображаються користувачам автоматично; вони доступні лише автору розсилки через аналітичні інструменти;
  • опитування можна комбінувати з текстом, зображенням, СТА-кнопками.

Приклади вдалих запитань для зворотнього зв’язку через опитування у Viber

  • «Що ви хочете отримати в наступній розсилці?» + перелік пропозицій;
  • «Як би ви оцінили нашу доставку?» +варіанти відповідей
  • «Знижка на який продукт для вас найбільш актуальна?»+ перелік продуктів

Приклади невдалих опитувань

Приклад 1

Питання: «Що ви думаєте про наш бренд?»

Варіанти відповіді: а) все супер; б) середньо; в) погано.

Чому таке опитування неефективне?

Слабке питання, не зрозуміло, що саме хоче дізнатися бренд.

Запропоновані відповіді надто загальні, їх неможливо використати для конкретних бізнес-рішень. Припустимо, більшість користувачів відповіли «погано», що далі? Що саме змінити, покращити?

Як виправити?

Обрати фокус для свого питання, замість загального «Що ви думаєте про наш бренд», дослідіть вужчий запит: «Які враження залишають покупки у нашому магазині?», і додайте мотивацію: «Це допоможе нам покращити ваш досвід».

Варіанти відповіді: а) зручно і швидко; б) хотілося б більше асортименту; в) складно орієнтуватись, треба впорядкувати.

Ми отримали зворотний зв’язок через опитування у Viber – що робити з результатами?  Далі все, як ми, маркетологи, любимо: ретельна аналітика, сегментація, налаштування розсилок у Вайбері.

Таке Viber-опитування для аналізу клієнтів уже буде дієвішим, а на основі отриманих відповідей можна сегментувати аудиторію.

Наприклад, так:

  1. Задоволені.
  2. Зацікавлені у ширшій пропозиції.
  3. Мають труднощі.

На кожен сегмент можна запустити окрему розсилку.

Для сегмента 1 (Задоволені): пропозиція залишити відгук за бонус.

Для сегмента 2 (Зацікавлені у ширшому асортименті): добірка новинок.

Для сегмента 3 (Ті, хто має труднощі у покупках): гайд по вибору чи пропозиція чату з консультантом.

Меню у Viber-розсилках: мінінавігація для користувача

Інтерактивне меню — це набір кнопок з варіантами дій, який з'являється в чаті одразу під повідомленням та скеровує отримувача до наступного кроку, не залишаючи месенджер.

Налаштування меню у Вайбері допоможе оптимізувати процес вибору товарів для е-commerce, зняти навантаження з відділу підтримки через автоматизацію запису на послугу чи вирішення FAQ без оператора.

Кастомні меню у Вайбері, у поєднанні з попередньою сегментацією аудиторії, дозволяють маркетологу продумати кнопки для кожного сегмента так, щоб кожна вела у окрему воронку.

​Інтерактивне повідомлення у Viber може містити до 6 кнопок: кожна кнопка може мати текст, зображення та закладену дію.

Приклад використання у Viber-розсилках інтерактивного повідомлення з меню. 

Приклад вдалого використання меню у Viber для бізнесу:

«Весна – час оновити дім! Ми зібрали найкраще з весняної колекції декору. Оберіть, що цікавить найбільше — і отримайте добірку з ідеями та знижками!».

Варіанти кнопок меню:

  • «Новинки тижня»
  • «Ідеї подарунків»
  • «Весняний текстиль»
  • «Декор для кухні»
  • «Все зі знижками від 20%».

Таке меню буде зрозумілим для користувача, демонструє йому можливість зекономити свій час у пошуках цікавого товару та не упустити акційні пропозиції.

Приклад невдалого оформлення меню у Вайбер-повідомленні:

«Ми оновили асортимент товарів для декору. Дивіться нове у меню нижче».

Варіанти кнопок меню:

  • «Усі товари»
  • «Новинки»
  • «Недорогі товари»
  • «Знижки».

Що не так: кнопки надто абстрактні, відсутній емоційний тригер або вигода для користувача, як у самому повідомленні, так і в кнопках. Таке меню викликає більше запитань, ніж пропонує відповідей: чому «Усі товари» стоїть на першому місці, якщо це розсилка про оновлення товару? Навіщо користувачеві взагалі зараз переглядати увесь асортимент? «Недорогі» – за якою шкалою?

Комбінація інтерактивних елементів у Вайбері: як створити ідеальний мікс

Поєднання різних форматів інтерактивного контенту у маркетингових Вайбер-розсилках дає найкращі результати.

Одна кнопка – це потенційний клік. Окреме опитування – збір фідбеку. Повідомлення з меню – це зручність для отримувача.  Але якщо грамотно поєднати всі ці інструменти, Viber працюватиме для вашого бізнесу як міні-лендінг, що проведе клієнта від знайомства з вами до здійснення покупки.

Корисні поради для маркетологів, що вперше запускають розсилки у Ватсапі чи Вайбері з використанням інтерактивних елементів:

  • Не бійтеся поєднувати різні інтерактивні елементи, але не переобтяжуйте своє повідомлення ними, аби не розфокусовувати отримувача.
  • Завжди будьте чесні в CTA – ваша кнопка має вести туди, куди обіцяє.
  • Сегментуйте вашу базу. Надсилайте різні меню і опитування різним аудиторіям, продумуйте кнопкове меню так, щоб воно враховувало особливості визначених сегментів ЦА, якщо це повідомлення для всієї бази контактів.

Що варто забрати в нотатки про розсилки з інтерактивними елементами: 7 порад від AlphaSMS

  1. Перетворюйте ваші повідомлення на міні-діалог, додаючи інтерактивні елементи: кнопки, меню кнопок, опитування.
  2. Запускайте опитування не лише для збору даних, але й щоб прогріти аудиторію до подальшої покупки.
  3. CTA-кнопки: тільки чіткий, зрозумілий заклик, тільки чесна дія – кнопка веде туди, куди обіцяє.
  4. Кнопки, в назвах яких закладено емоційний тригер чи потенційну користь, працюють краще.
  5. Пишіть яскраво, але лаконічно.  Люди не звикли читати довгі формулювання в месенджерах. Особливої влучності потребують текстівки для кнопок. Якщо треба думати перед тим, як натиснути на кнопку – це погана кнопка.
  6. У Viber обмежений простір, і громіздкі тексти візуально не привабливі.
  7. Розсилки у Ватсапі та Вайбері – це територія мультимедійного та інтерактивного контенту. Ваш текст без акцентів, динаміки, інтерактивних елементів, скоріш за все, просто загубиться  серед інших повідомлень.

Комбінуйте, тестуйте і конвертуйте ваші розсилки в бажаний результат разом з AlphaSMS!

Почніть розсилати повідомлення вже зараз!

Даруємо безкоштовні автодзвінки після реєстрації.
Протестуйте розсилку голосових повідомлень, не витрачаючи жодної копійки

Замовити дзвінок
Сподобалася стаття?

Поділіться у соц. мережах!

Середня оцінка: 0/10
Усього голосів: 0
left
Попередня стаття
SalesDrive - CRM для інтернет-магазинів
right
Наступна стаття
Емодзі у SMS-маркетингу: як використовувати їх правильно
Пости за категоріями
actual
Хочеш отримувати актуальні новини від AlphaSMS?

Підпишись та стань гуру в маркетингу!