Продовжуємо нашу рубрику, в якій ми розкриваємо приклади використання корисних інструментів для вашого бізнесу.
Сьогодні йтиметься про акцію, яку ми підключаємо нашому клієнту за допомогою короткого номера. Короткі номери — це спеціальні номери зі значно меншою кількістю цифр, ніж у стандартних. Їх використовують не тільки для відправки, але й для отримання платних повідомлень.
Покупці, які зробили покупку товару від 100 гривень, одержують унікальний код у своєму чеку. Для участі в акції необхідно зареєструвати код, надіславши СМС із цифрами коду на короткий номер.
Якщо код надіслано правильно, абоненту повертається відповідь, що він бере участь в акції. Подарунки, які вирішили розіграти наші партнери, — це дрібна та велика побутова техніка.
Було сформовано такий ажіотаж серед аудиторії, що ще два тижні після закриття акції ми отримували вхідні повідомлення, а наш партнер отримував активні продажі. Тому перший період після акції надсилайте відповіді на повідомлення з текстом, що розіграш закінчено.
Підпишись та стань гуру в маркетингу!