Скасування
Зателефонувати Зателефонувати Онлайн підтримка Онлайн підтримка
Головна Блог Кейси Реальний кейс підключення голосових повідомлень
#Кейси Реальний кейс підключення голосових повідомлень
Сергій Усупов
Додано: 08.12.2021
Переглядів: 14848

Реальний кейс підключення голосових повідомлень

У цій статті розберемо приклад підключення голосових сервісів та які завдання було вирішено.
Механіка підключалася для сучасної медичної лабораторії з більш ніж двадцятьма філіями по Україні. Специфіка в тому, що аналізи можна здавати не лише у лабораторіях, а й замовити мобільну медсестру додому.


Поставлено завдання — своєчасно сповіщати клієнтів медичного центру про виїзд. При запиті мобільної медсестри, у момент виїзду машини, клієнту повинен надходити автоматичний голосовий дзвінок. У дзвінку клієнта сповіщають, що машина вже в дорозі та просять підготуватися до приїзду.


Роботу розпочали із запису голосового повідомлення диктором, яке потім передбачалося використовувати.
Для взаємодії з логістикою використовували інтеграцію АльфаСМС із системою керування транспортом Ant-Logistics. Запит на надсилання повідомлення надходить із системи Ant-Logistics по API до системи АльфаСМС і ми надсилаємо голосове повідомлення. Ця механіка спрацьовує миттєво та абоненту надходить дзвінок на телефон.
Перед запуском у роботу важливо протестувати механіку та надіслати кілька голосових повідомлень.

Які завдання вирішили?
  1. Скоротили час виїздів, оскільки клієнт попереджений і заздалегідь готовий до забору аналізів.
  2. Зняли навантаження з колл-центру та здешевили обдзвон.
  3. Автоматизували контакт із клієнтами та повідомлення приходять своєчасно та без перебоїв.

Перевага у тому, що механіку налаштували один раз і потім вона використовується протягом років. Якщо виникне потреба, можна підвантажувати новий голосовий запис для розсилки.
Ще більше цікавих кейсів дивіться у розділі Новини

Почніть розсилати повідомлення вже зараз!

Даруємо безкоштовні автодзвінки після реєстрації.
Протестуйте розсилку голосових повідомлень, не витрачаючи жодної копійки

Замовити дзвінок
Сподобалася стаття?

Поділіться у соц. мережах!

Середня оцінка: 0/10
Усього голосів: 0
left
Попередня стаття
Програма для керування салоном краси
right
Наступна стаття
Чек-лист для забезпечення комплаєнсу в SMS-маркетингу
Пости за категоріями
actual

Хочеш отримувати актуальні новини від AlphaSMS?

Підпишись та стань гуру в маркетингу!

Email не відповідає формату
Вкажіть Email
Підтвердіть, що ви не робот