У цій статті розберемо приклад підключення голосових сервісів та які завдання було вирішено.
Механіка підключалася для сучасної медичної лабораторії з більш ніж двадцятьма філіями по Україні.
Специфіка в тому, що аналізи можна здавати не лише у лабораторіях, а й замовити мобільну медсестру додому.
Поставлено завдання — своєчасно сповіщати клієнтів медичного центру про виїзд. При запиті мобільної медсестри, у момент виїзду машини, клієнту повинен надходити автоматичний голосовий дзвінок. У дзвінку клієнта сповіщають, що машина вже в дорозі та просять підготуватися до приїзду.
Роботу розпочали із запису голосового повідомлення диктором, яке потім передбачалося використовувати.
Для взаємодії з логістикою використовували інтеграцію АльфаСМС із системою керування транспортом Ant-Logistics. Запит на надсилання повідомлення надходить із системи Ant-Logistics по API до системи АльфаСМС і ми надсилаємо голосове повідомлення. Ця механіка спрацьовує миттєво та абоненту надходить дзвінок на телефон.
Перед запуском у роботу важливо протестувати механіку та надіслати кілька голосових повідомлень.
Перевага у тому, що механіку налаштували один раз і потім вона використовується протягом років.
Якщо виникне потреба, можна підвантажувати новий голосовий запис для розсилки.
Ще більше цікавих кейсів дивіться у розділі Новини
Підпишись та стань гуру в маркетингу!