Щоб звучати органічно, бренди адаптують свій контент під формати та тренди кожної конкретної платформи. Але при цьому важливо пильнувати, аби фірмовий стиль не розсипався.
Це можна порівняти з різною подачею фірмової страви: її смак має залишатися тим самим, незалежно від того, чи клієнт обідає у фірмовому ресторані з повним сервіруванням, чи забирає обід з собою.
Синхронізація контенту та дизайну на всіх точках взаємодії з клієнтом не лише зробить ваш бренд впізнаваним, але й сприятиме формуванню довіри та безшовного досвіду для користувачів.
Як це працює на практиці, які інструменти допоможуть автоматизувати синхронізацію контенту на різних платформах – розповідаємо у цій статті.
Взаємодія клієнта з брендом вже давно не обмежується одним каналом вона перетікає між соціальними мережами, email-ми, смс-розсилками та фізичними точками продажів. Без узгодженості бренду по всіх каналах його комунікація виглядає для користувача хаотичною.
Коли ви підтримуєте багатоканальну стратегію комунікації, неможливо передбачити, де саме споживач сконтактує з вами: яку платформу обере, щоб підписатися, чи через який канал звернеться наступного разу.
Саме тому синхронізація меседжів та візуалу в різних каналах така важлива для формування фірмового стилю та головне – це створює ефект «я це впізнаю, я знаю, як це працює» для кожного користувача.
Синхронізація контенту в маркетингу – це узгодження змісту повідомлень (тону, інтонації, меседжів) у всіх точках взаємодії з клієнтом: від сайту та соцмереж до смс-розсилок.
Синхронізація дизайну – це підтримка єдиного візуального стилю у всіх цифрових і фізичних каналах: кольори, шрифти, стиль оформлення.
Текст на сайті, пости у соцмережах, повідомлення в месенджерах чи розсилка смс по базі клієнтів – усе це частини єдиного наративу бренду. Коли вони не узгоджені, клієнт губиться. Замість впізнати ваш стиль з пів рядка, він спантеличений: «Чому там кажуть одне, а тут зовсім інше?». Або ж дратується: «Мене цією акцією наче переслідують!».
Натомість, коли працює багатоканальна інтеграція і є продумана контентна стратегія, бренд комунікує з аудиторією, зберігаючи впізнаваний візуальний стиль та єдиний тон спілкування на всіх платформах. Меседжі та пропозиції при цьому враховують і формат кожного каналу, й історію клієнта.
Не копіпастіть один пост по всіх платформах, а грамотно адаптуйте під кожен канал. Один і той самий матеріал можна (і треба!) перепаковувати. Наприклад: новину про акцію розміщуєте на головній сторінці на фірмовому сайті, зміст перепаковуєте у пост для соцмереж, а найсмачнішу пропозицію – на використання у тригерних смс .
Єдиний стиль і тон. Кожен ваш текст (а бажано і візуал!) має бути впізнаваним, незалежно від того, де він розміщений. Це не значить бути одноманітними, це про те, аби кожен контакт з аудиторією був узгоджений із вашим бренд-буком.
Час і форма подачі. Продумана бренд-комунікація враховує, не лише що сказати, а й коли та як. Наприклад, email дозволяє ширше розкрити тему, тоді як анонс розпродажу у Вайбері має бути яскравим і лаконічним.
Командна синергія. Узгодженість бренду в комунікації по всіх каналах неможлива без командної роботи: SEO-фахівці, копірайтери, SMM-менеджери, дизайнери, піарники мають працювати разом. У кожного з них є своєї ідеї щодо контенту, але лише звіряючи їх із загальною стратегією, можна створити щось справді ефективне.
Інтеграція дизайну в усі маркетингові канали бренду – це коли максимально узгоджуються усі візуальні елементи: кольори, шрифти, стиль зображень у всіх точках контакту: від вивіски магазину до оформлення інтерактивних елементів у рекламній розсилці через Вайбер.
Навіщо це потрібно? Як і контентна узгодженість, відображення фірмового дизайну по всіх платформах взаємодії з аудиторією сприяє впізнаваності бренду, формує довіру та пришвидшує конверсію.
Адже клієнт підсвідомо зчитуючи знайомі фірмові кольори та стиль, легше реагує на CTA, не витрачаючи ресурс на орієнтування. Як результат – ви маєте більше кліків і продажів.
Узгоджений підхід до комунікації на сайті, соціальних платформах, в розсилках через месенджери та смс виглядає надійно та знайомо. Це знижує напруження користувача при переході між різними каналами.
Основні елементи синхронізації дизайну:
Розглянемо приклади успішних брендів, які дотримуються візуальної узгодженості.
Coca‑Cola: «Share a Coke»
Бренд запустив кампанію з персоналізованими пляшками: ім'я на етикетці.
Сайт, соцмережі, розсилки та друковані банери використовували один дизайн: пляшка, фон, фірмові кольори.
Це створило послідовний досвід на всіх контактних точках й користувачі охоче почали ділилися контентом та шукати пляшки зі своїм іменем.
Nike з кампаніями «Just Do It» та «Find Your Greatness»
Інтернет-магазин, мобільний застосунок, соцмережі, офлайн-бутики — всюди компанія тримала однаковий мотивуючий тон, у кольоровій гамі – ч/б стиль та впізнаванні шрифти.
Вся взаємодія онлайн та офлайн була уніфікована за візуалом та меседжами.
Duolingo: сови скрізь
Персонаж сова Дуо з’явився не лише у застосунку, а швидко підкорив соцмережі, «оселився» у email та push-повідомленнях. І скрізь Дуо – у фірмовому зеленому кольорі та бадьорому настрої.
Таким чином фірмовий маскот допоміг бренду органічно поєднати усі канали зв’язку з користувачами.<
Як саме працює текстова та візуальна консистентність у омніканальному маркетингу, розглянемо на прикладі онлайн магазину побутової техніки, який звернувся до команди AlphaSMS для запуску масових бізнес розсилок та відправки смс за кордон клієнтам з Польщі, куди цей ритейлер теж доставляє замовлення.
Як все влаштовано?
В результаті клієнт відчуває єдину лінію комунікації, незалежно від того, де він знаходиться: на сайті, у чаті підтримки чи читає SMS.
Аби усі канали комунікації працювали на одній хвилі, «подружіть» смм-відділ та дизайнера, копірайтерів та маркетолога. Ну а кожного з них – з програмами, які допоможуть бренду автоматизувати процеси синхронізації контенту та дизайну на всіх майданчиках.
Наш топ цифрових рішень, які допомагають маркетинговій команді триматись брендгайду без непотрібної метушні та мікроменеджементу.
Ці CMS-платформи дозволяють централізовано керувати контентом для вебсайту, застосунків, email та соціальних мереж. Є можливості для роботи кількох користувачів, ролі з правами доступу, контроль версій. Це особливо корисно для маркетингових команд, дизайнерів і розробників, які працюють над одним проєктом.
Усі три легко інтегруються з іншими платформами – CRM, аналітикою, email-сервісами тощо.
Усі три інструменти дозволяють створювати спільні бібліотеки компонентів – це повторювані елементи (наприклад, кнопки, форми, банери), які можна використовувати на вебсайті, у мобільному додатку, email-розсилці, месенджерах тощо.
Figma: бібліотеки синхронізуються в реальному часі між усіма залученими дизайнерами: зміни в одному місці оновлюються всюди. Це повністю браузерна платформа, де кілька дизайнерів можуть одночасно редагувати один макет, ідеальна для великих крос-функціональних команд (маркетинг, продукт, брендинг).
Adobe XD Sketch також мають хмарні функції (через Adobe Cloud і Sketch Cloud), але Figma дає найкращу інтеграцію в реальному часі.
Щоб уніфікувати свій бренд в інтерфейсах мобільного застосунку, сайту та мережевих комунікацій, Figma використовують такі компанії, як Shopify та Uber.
<Ці платформи забезпечують автоматизацію комунікації та персоналізацію контенту на основі поведінки користувача та дозволяють легко тиражувати шаблони в єдиному стилі на різні канали.
Цілісність усіх елементів – це впізнаваність для бренду і комфорт для користувачів, а значить – це ще одна конкурентна перевага, не нехтуйте нею!
Підпишись та стань гуру в маркетингу!