Ми з радістю поділимося з вами нашими напрацюваннями та порадами щодо мобільного маркетингу! Дивіться також розділ «Кейси» — наведено приклади ефективного застосування багатоканального обміну повідомленнями в різних галузях бізнесу.
Для підтримки ваших акаунтів у максимальній безпеці, ми рекомендуємо Вам використовувати низку заходів захисту:
Для підтримки ваших акаунтів у максимальній безпеці, ми рекомендуємо Вам використовувати низку заходів захисту:
Щоб відправляти персоналізовані розсилки є можливість використання змінних. Наприклад: змінна {1} буде відповідати імені клієнта, змінна {2} - номеру накладної, тощо. Для цього потрібно вносити інформацію у excel-файл у відповідному вигляді: 1-ша колонка - номери телефонів, 2-га - імена клієнтів, 3-тя - ТТН.
При додаванні файлу з номерами контактів до адресної книги, система автоматично видаляє дублі.
За хвилину можна розіслати більше однієї тисячі SMS
В 1-му смс-повідомленні 70 символів кирилицею або ж 160 латиницею. У разі, якщо довжина перевищує зазначену кількість символів, смс-повідомленням вважатиметься кожна частина тексту, сформована вами, завдовжки до 153 символів за умови використання латинського алфавіту або до 67 символів за умови використання кирилиці, але не рекомендується надсилати понад 5 частин в одному повідомленні.
Звіти можете переглянути у особистому кабінеті, розділ Звіти (Одиночні SMS, Масові розсилки, АРІ). Статус «Доставлено» означає що абонент отримав повідомлення. Також є можливість завантажити звіти за потрібний період.
Так, для цього додайте адресну книгу в будь-якому зручному форматі (excel, CSV, TXT, чи просто списком).
Так, в нас є інтеграції з багатьма CRM системами, тому Ви зможете відправляти SMS автоматично.
Альфа-ім'я - це ім'я відправника від якого будуть надсилатись повідомлення вашим клієнтам. Це може бути назва фірми, бренду вашої компанії. Може складатися від 3 до 11 символів латиницею, також можна використовувати цифри, пробіли та тире, великі або маленькі літери.
Чорний список це список номерів на які ви не хочете щоб повідомлення надсилались. Детальніша інструкція - https://docs.alphasms.ua/client/black-list/
Звісно, для початку необхідно зареєструватись у нас на сайті. Виберіть зручну форму роботи (юридична особа, ФОП, ТОВ), подайте заявку на альфа-ім'я (Розсилка - Відправник, всі поля обов'язкові до заповнення, якщо немає сайту, але є сторінка в інстаграм або фейсбук - залиште посилання на цю сторінку), поповніть рахунок та можете розпочинати розсилку.
Розсилка що формується по базах операторів, з використанням різних ознак. Надайте нам критерії для пошуку (стать, вік, місце перебування, тощо), на підставі отриманих даних формуємо загальні характеристики і складаємо «портрет» Ваших клієнтів.
В особистому кабінеті у боковому меню виберіть Чистка баз (HLR) та перейдіть на вкладку ЧИСТКА БАЗИ. Щоб очистити адресну книгу від недійсних номерів, натисніть + ДОДАТИ. Далі додайте номери будь-яким зручним способом з переліку доступних.
Залежить чи абонент знаходиться в мережі, чи ввімкнений телефон. Оператор буде намагатися доставити SMS протягом доби.
Потрібно зайти в розділ фінанси, та вибрати будь-який зручний спосіб оплати - рахунок, картка або інша платіжна система.
Абонплата за користування сервісом не передбачена, отже кошти не можуть бути автоматично списані.
Надішліть, будь ласка, реєстраційні документи нам на пошту [email protected]. Договір зможемо підписати як у паперовому вигляді так і у системі ЕДО «Вчасно».
Так, але для здійснення безготівкових розрахунків (по рахунку) необхідно підписати договір, або ж надалі здійснювати оплату карткою.
Змінити пароль можете у особистому кабінеті, розділ Налаштування, вкладка Безпека - https://alphasms.ua/panel/settings/2fa/, якщо не пам'ятаєте, можете скористатися функцією відновлення пароля.
Для фізичних осіб: Для зміни логіну, напишіть, будь ласка, з пошти, що вказана у Вашому акаунті нам на пошту [email protected] лист з проханням змінити логін (вказати з якого на який та причину). Для юридичних осіб: Для зміни логіна, надішліть, будь ласка офіційний лист про зміну логіна від ТОВ «СП *****» з підписом та печаткою (якщо є) на пошту [email protected]
Працюємо по передплаті і тільки при наявності квитанції про оплату можемо надати кредит до зарахування коштів.
Можна використовувати інтеграцію партнерів, у яких вже є підключення до Facebook або надати посилання на АРІ і клієнт самостійно налаштує.
Якщо потрібно видалити обліковий запис, повідомте нас і ми виконаємо запит протягом години.
На сайті https://alphasms.ua/panel/sign-in/ введіть свій номер телефону та пароль у відповідні поля. Якщо не пам'ятаєте пароль, можете відновити його за допомогою функції ВІДНОВЛЕННЯ ПАРОЛЯ
Переконайтеся що ніякі розширення/застосунки не впливають на роботу сайту. Спробуйте використати режим incognito (анонімну вкладку).
Уточніть, будь ласка, з чим саме виникають труднощі. Для кращого розуміння проблеми, надайте знімок екрану, це нам дуже допоможе.
SMS можна відправляти на номери всіх операторів мобільного зв'язку України. Якщо потрібно надсилати повідомлення за кордон, повідомте нам країни та приблизні щомісячним об'єми.
Заборонено у період з 20:00 по 9:00 (у робочі дні) та з 18:00 по 11:00 (у неробочі та святкові дні) здійснювати розсилку SMS-повідомлень, що мають ознаки повідомлень рекламного характеру, які відносяться до оголошень, повідомлень про акції та розіграші, поздоровлень, новин, повідомлень транспортних (окрім служб таксі), колекторських та страхових компаній.
В 1-му смс-повідомленні 70 символів кирилицею або ж 160 латиницею. У разі, якщо довжина перевищує зазначену кількість символів, смс-повідомленням вважатиметься кожна частина тексту, сформована вами, завдовжки до 153 символів за умови використання латинського алфавіту або до 67 символів за умови використання кирилиці, але не рекомендується надсилати понад 5 частин в одному повідомленні.
Не рекомендується надсилати понад 5 частин в одному повідомленні, адже оператор не гарантує доставку в такому разі і повідомлення просто не буде доставлене на телефон абонента.
Перезавантажте телефон, видаліть старі повідомлення, перевірте зв'язок. Потім повторіть надсилання повідомлення.
Оновіть сторінку щоб побачити остаточний звіт по даній розсилці.
Зв'яжіться з нами по телефону або напишіть у чат, ми перевіримо можливі варіанти для вирішення цієї проблеми.
Так, для того щоб зробити експорт контактів перейдіть у меню Адресна Книга - https://alphasms.ua/panel/addressbook/, виберіть потрібну книгу та натисніть на стрілочку ↑ (в правій частині).
Додати контакти в особистий кабінет можливо через меню Адресна Книга. Є два способи додавання: вручну та завантаження з файлу. Детальніше тут - https://docs.alphasms.ua/client/recipients/
Так, але підтримуються тільки 2-байтні емодзі. Перевірити скільки байтів має той чи інший емодзі можна на цьому сайті - https://mothereff.in/byte-counter
Щоб видалити контакти з адресної книги, зайдіть у меню Адресна книга - https://alphasms.ua/panel/addressbook/, виберіть потрібно книгу, відзначте чекбокс біля одного або декількох номерів і натисніть іконку кнопки Видалити.
Номери операторів України в міжнародному форматі починаються з 380, всі інші номери можете видалити з адресної книги (в особистому кабінеті > меню Адресна Книга або в файлі з якого будете робити імпорт контактів).
При завантаженні контактів з іменами для персоналізованої розсилки, можливо змінювати імена та номери потрібних контактів.
Всі номери які записані в міжнародному форматі та починаються на 38031, 38032, 38033, 38034, 38035, 38036, 38037, 38038, 38041, 38042, 38043, 38044, 38045, 38046, 38047, 38048, 38049, 38051, 38052, 38053, 38054, 38055, 38056, 38057, 38058, 38059, 38061, 38062, 38063, 38064, 38065, 38069 – стаціонарні.
Кастомне поле даних можливо додати в другу, третю колонку excel файлу. Це може бути додаткова інформація про клієнта, ТТН, код на знижку, тощо. Також деякі CRM системи з якими в нас є інтеграція підтримують кастомні поля даних.
Так, повідомлення будуть надіслані по кожному списку для розсилки.
У деяких випадках повідомлення не можуть бути доставлені, найпоширеніші з них: телефон абонента вимкнений, знаходиться не в мережі, номер телефону записаний з помилкою, номер в чорному списку, тощо.
Шаблон можете створити в особистому кабінеті АльфаSMS, розділ Розсилка, вкладка Шаблони - https://alphasms.ua/panel/sms/templates/
Зареєструйтесь у сервісі, з особистого кабінету надішліть запит на підключення Viber, підпишіть договір, заповніть анкету та гарантійний лист. Реєстрація імені-відправника (бізнес-акаунта Viber) відбувається протягом 1-5 робочих днів. Після чого можна буде надсилати повідомлення у Viber як з особистого кабінету на нашій платформі, так і по АРІ.
Ім’я відправника Viber — це назва, яка відображається у користувача замість номера телефону під час отримання бізнес-повідомлення через Viber. Воно дозволяє компаніям персоналізувати спілкування, підвищуючи впізнаваність бренду.
Абонентська плата (обов'язковий фіксований платіж) становить 200 євро (9600 грн) на місяць, в пакет входить близько 5900 рекламних повідомлень, або близько 16000 сервісних повідомлень*
Повідомте менеджеру тематику та орієнтовну кількість повідомлень, що планується на місяць, і ми запропонуємо Вам можливі варіанти.
Можна надсилати як рекламні так і технічні (транзакційні) повідомлення. Рекламне повідомлення може містити до 1000 символів, смайлики, квадратну картинку, кнопку. Технічне - текст до 300 символів.
Тематика: криптовалюта, форекс, гемблінг, інвестування (якщо немає ліцензії) суворо забороняється відправляти через Вайбер.
Рекомендуємо налаштувати відправку повідомлень у SMS в разі неможливості доставки повідомлення абоненту на Viber.
Крім тексту у Viber можна надсилати смайлики (емодзі), картинку, кнопку з посиланням.
АРІ (application programming interface) — це спосіб взаємодії комп'ютерних програм між собою.
АРІ ключ можете згенерувати в особистому кабінеті, розділ Налаштування, вкладка АРІ - https://alphasms.ua/panel/settings/api/
Підтримуються наступні протоколи: JSON, HTTP, XML POST, Email2SMS, SOAP, SMPP.
Щоб перевірити непрацюючі контакти за допомогою імпортованого списку контактів, потрібно в меню Адресна книга натиснути ДОДАТИ, підібрати назву та вибрати Завантажити з файлу, знайти попередньо підготовлений CSV-файл, натиснути ВИКОНАТИ. Після цього, у меню Чистка баз (HLR), ДОДАТИ, список для чищення оберіть раніше доданий CSV-файл та ВИКОНАТИ.
Номери мають бути в першому стовпчику таблиці, кожен з нового рядка, в міжнародному форматі. В другому стовпці - імена абонентів (опціонально).
Щоб створити свою базу з активних абонентів, перейдіть у меню Чистка баз (HLR) - https://alphasms.ua/panel/tools/, натисніть кнопку ДОДАТИ, виберіть раніше доданий в Адресну книгу список для чищення, введіть номера телефонів рядок за рядком або завантажте з TXT-файла, натисніть ВИКОНАТИ. Після обробки у Вас буде файл з робочими, неробочими номерами та номерами про які в оператора немає даних. Телефони чистяться на основі операторських логів по розсилках. Ви сплачуєте тільки за ті номери, котрі були перевірені, все що не знайдено - не оплачується. Детальніше тут - https://docs.alphasms.ua/client/clear-base/
Для того щоб імпортувати контакти, зайдіть в меню Адресна книга, натисніть + ДОДАТИ, оберіть Завантажити з файлу та виберіть формат файлу з якого буде відбуватись імпорт. Після вибору типу файлу натисніть ВИБЕРІТЬ ФАЙЛ і виберіть файл на вашому пристрої.
Перейдіть на сайт https://alphasms.ua/uk/forpartners/, натисніть на кнопку «Стати партнером», заповніть заявку та відправте запит на співпрацю.
Так, перед відправкою повідомлення відмітьте чекбокс «Відслідковувати переходи за посиланням починаючи з https://». Ми замінимо ваше посилання на наше коротке посилання і відстежуватимемо переходи кожного окремого абонента. Інформація буде доступна у звітах, вкладка КОРОТКІ ПОСИЛАННЯ.
Конверсію розсилок можете переглянути в особистому кабінеті, в розділі «Аналітика» - https://alphasms.ua/panel/stats/
Надішліть, будь ласка, квитанцію про оплату нам на пошту або в чат, і ми перевіримо чому кошти не були зараховані на баланс.
Для того щоб відбулась синхронізація даних, відключіть інтеграцію AlphaSMS в кабінеті Altegio, потім знайдіть її в пошуку та підключіть заново, надавши згоду на передачу інформації по АРІ.
Переконайтеся як автообзвон робота, не поповнюючи рахунок
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.