Телефон

0 800 307-444

Скасування
Зателефонувати Зателефонувати Онлайн підтримка Онлайн підтримка
07.02.2022
view 13900
Інтеграція

Інтеграція розсилок: Як автоматизувати спілкування з клієнтами

У 2022 році у будь-якому бізнесі важлива швидкість відгуку на запит клієнта. Хочеться нам того чи ні, але онлайн-бізнес має явну перевагу – автоматизовану взаємодію з аудиторією. Основним рішенням такого запиту є СМС розсилання за допомогою інтеграції сайту/додатку із СМС агрегатором.
Грунтуючись на нашому 14-річному досвіді розберемо як це реалізувати і чи потрібно вашому бізнесу.

Що таке інтеграція з API?

API (програмний інтерфейс програми) є описом способів взаємодії між комп'ютерними програмами. Наприклад, дозволяє програмісту зробити так, щоб додаток, встановлений на смартфоні, міг «з'єднатися» з відповідним сервером, наприклад, з СМС агрегатором. Інтеграція допомагає програмам, кажучи простими словами, розуміти одне одного.

Чому інтеграція СМС буде корисною?
  • Максимальна точність виконання завдань. Дії виконуються автоматично, і система не припуститься помилок, які можуть зробити співробітники. Ви можете бути впевнені, що потрібна інформація надійшла саме тому клієнтові, якому повинна.
  • Персоналізовані розсилки підвищують лояльність. Тепер ви легко використовуєте змінні: звертаєтеся до клієнта на ім'я, повідомляєте про накопичені бонуси, нагадуєте про товар у кошику.
  • Економія часу та своєчасність. Більше не потрібно обробляти кожне замовлення вручну, обдзвонювати клієнтів та записувати. Замовлення обробляються автоматично, підтвердження відбувається через СМС або через додаток, про доставку товару клієнту також надходить автоматизоване повідомлення. Ви та клієнт економите час та обидва щасливі.
    Налаштовуйте тригери, при яких приходить СМС клієнту, щоб він зміг здійснити покупку навіть уночі.
Яким сферам бізнесу без інтеграції не обійтися?
  • Готели та послуги спа-центру.
    Підтвердження броні номерів, нагадування про майбутній запис, новина про вільні номери, підтвердження скасування замовлення.
  • Салони краси.
    Підтвердження запису та дані про дату та час, нагадування про процедури.
  • Онлайн-школи.
    Нагадування про майбутній вебінар, надсилання посилання на запис, розсилання потрібних матеріалів з навчання.
  • Пошта та служби доставки.
    Повідомлення, що очікується посилка та дані про доставку, інфо про прибуття, номери ТТН.
  • Інтернет-провайдери.
    Термінове оповіщення у разі поломки, повідомлення про поповнення балансу, нагадування про закінчення коштів, інфо про тариф та їх підвищення.
  • Таксі.
    СМС про прибуття машини та опис, інформація про вартість та способи оплати.
  • Будь-які інтернет-магазини.
    Підтвердження замовлень, нагадування про забутий кошик, СМС про появу товару, підрахунок бонусів.
Інтеграція будь-якого бізнесу через API з АльфаСМС

У нашому сервісі є можливість інтегрувати СМС повідомлення на свій сайт, програму або іншу систему. Крім цього, комбінуйте різні канали комунікації для досягнення бажаних результатів: SMS, Viber, голосові повідомлення.
Потрібні інструкції можна знайти в розділі Документація. Готовий опис для протоколів HTTP, SMPP, XML POST та багато інших.
Автоматизуйте спілкування з клієнтами, воно того варте!

Що ще почитати

proposal

Спробуйте нашу розсилку безкоштовно прямо зараз!

SMS розсилки в будь-яку країну світу, на будь-якого мобільного оператора. Інтеграції з популярними CRM допоможуть автоматизувати та прискорити взаємодію з клієнтом. Реєструйся на сайті та запускай розсилки прямо зараз!

Підключитися
proposal

Почніть розсилати прямо зараз!

Viber — не лише один із найпопулярніших месенджерів, а й ефективний інструмент для просування бізнесу та реклами. Згідно з останніми даними, аудиторія цього месенджера склала 262 млн. користувачів. Залучайте клієнтів до спілкування з брендом, зробіть процес покупки цікавим!

Підключитися

Шановні Клієнти!

    ТОВ «ІНВЕСТУМ» висловлює Вам свою повагу та офіційно повідомляємо, що з «01» квітня 2021 року вносяться зміни до Публічного договору (оферти) про надання послуг по передачі SMS-повідомлень.

    Просимо ознайомитися з новими умовами для уникнення непорозумінь у майбутньому.

    Дякуємо Вам за плідну співпрацю.

 

Послуги смс-маркетолога.

Не завжди якість означає кількість, інколи є сенс не економити на символах одного повідомлення, а відправити якісний текст, що стимулює продажі.

Смс-маркетолог – вузькопрофільний спеціаліст, який:

  • перевірить Вашу розсилку
  • надасть рекомендації щодо покращення/зміни тексту
  • проконсультує по критеріям ефективного маркетингу

Умови надання послуги:

  1. кількість відправлених повідомлень через АльфаSMS – від 10 000 в місяць по одному альфаімені
  2. розповсюджується тільки на повідомлення рекламного характеру
  3. послугою можна скористатися не більше трьох разів на календарний місяць по одному альфаімені
  4. перевіряється вже написаний текст, маркетолог самостійно не створює тексти повідомлень
  5. При виконанні вищезазначених  пунктів для перевірки тексту і отримання більш детальної інформації необхідно відправити лист з темою «sms» на електронну адресу [email protected] з вказанням номера Вашого аккаунту і тексту смс розсилки.