Телефон

0 800 307-444

Скасування
Зателефонувати Зателефонувати Онлайн підтримка Онлайн підтримка
08.12.2021
view 15487
Кейси

Реальний кейс підключення голосових повідомлень

У цій статті розберемо приклад підключення голосових сервісів та які завдання було вирішено.
Механіка підключалася для сучасної медичної лабораторії з більш ніж двадцятьма філіями по Україні. Специфіка в тому, що аналізи можна здавати не лише у лабораторіях, а й замовити мобільну медсестру додому.


Поставлено завдання — своєчасно сповіщати клієнтів медичного центру про виїзд. При запиті мобільної медсестри, у момент виїзду машини, клієнту повинен надходити автоматичний голосовий дзвінок. У дзвінку клієнта сповіщають, що машина вже в дорозі та просять підготуватися до приїзду.


Роботу розпочали із запису голосового повідомлення диктором, яке потім передбачалося використовувати.
Для взаємодії з логістикою використовували інтеграцію АльфаСМС із системою керування транспортом Ant-Logistics. Запит на надсилання повідомлення надходить із системи Ant-Logistics по API до системи АльфаСМС і ми надсилаємо голосове повідомлення. Ця механіка спрацьовує миттєво та абоненту надходить дзвінок на телефон.
Перед запуском у роботу важливо протестувати механіку та надіслати кілька голосових повідомлень.

Які завдання вирішили?
  1. Скоротили час виїздів, оскільки клієнт попереджений і заздалегідь готовий до забору аналізів.
  2. Зняли навантаження з колл-центру та здешевили обдзвон.
  3. Автоматизували контакт із клієнтами та повідомлення приходять своєчасно та без перебоїв.

Перевага у тому, що механіку налаштували один раз і потім вона використовується протягом років. Якщо виникне потреба, можна підвантажувати новий голосовий запис для розсилки.
Ще більше цікавих кейсів дивіться у розділі Новини

Що ще почитати

proposal

Спробуйте нашу розсилку безкоштовно прямо зараз!

SMS розсилки в будь-яку країну світу, на будь-якого мобільного оператора. Інтеграції з популярними CRM допоможуть автоматизувати та прискорити взаємодію з клієнтом. Реєструйся на сайті та запускай розсилки прямо зараз!

Підключитися
proposal

Почніть розсилати прямо зараз!

Viber — не лише один із найпопулярніших месенджерів, а й ефективний інструмент для просування бізнесу та реклами. Згідно з останніми даними, аудиторія цього месенджера склала 262 млн. користувачів. Залучайте клієнтів до спілкування з брендом, зробіть процес покупки цікавим!

Підключитися

Шановні Клієнти!

    ТОВ «ІНВЕСТУМ» висловлює Вам свою повагу та офіційно повідомляємо, що з «01» квітня 2021 року вносяться зміни до Публічного договору (оферти) про надання послуг по передачі SMS-повідомлень.

    Просимо ознайомитися з новими умовами для уникнення непорозумінь у майбутньому.

    Дякуємо Вам за плідну співпрацю.

 

Послуги смс-маркетолога.

Не завжди якість означає кількість, інколи є сенс не економити на символах одного повідомлення, а відправити якісний текст, що стимулює продажі.

Смс-маркетолог – вузькопрофільний спеціаліст, який:

  • перевірить Вашу розсилку
  • надасть рекомендації щодо покращення/зміни тексту
  • проконсультує по критеріям ефективного маркетингу

Умови надання послуги:

  1. кількість відправлених повідомлень через АльфаSMS – від 10 000 в місяць по одному альфаімені
  2. розповсюджується тільки на повідомлення рекламного характеру
  3. послугою можна скористатися не більше трьох разів на календарний місяць по одному альфаімені
  4. перевіряється вже написаний текст, маркетолог самостійно не створює тексти повідомлень
  5. При виконанні вищезазначених  пунктів для перевірки тексту і отримання більш детальної інформації необхідно відправити лист з темою «sms» на електронну адресу [email protected] з вказанням номера Вашого аккаунту і тексту смс розсилки.