Телефон

0 800 307-444

Скасування
Зателефонувати Зателефонувати Онлайн підтримка Онлайн підтримка
14.12.2021
view 14119
Корисне

Новорічні розсилки 2021: поради для підготовки

Наближається новий рік, а значить настав час готувати маркетингові кампанії та привітання. Ми зібрали поради для підготовки SMS та Viber розсилок, які будуть корисними напередодні свят.

  1. Проаналізуйте минулий досвід та виділіть кампанії, які отримали більший відгук. Об'єднуйте нові ідеї та використовуйте тематичні зображення за допомогою Viber розсилок, на них частіше звертають увагу. Якщо ви не співпрацюєте з дизайнером, ви можете спробувати сервіс для графічного дизайну Canva.
  2. Зберіть базу контактів і не забувайте додати номери клієнтів, які недавно прийшли до вас. Перед створенням розсилок перевірте базу на актуальність через HLR і збережіть готову очищену адресну книгу. Таким чином ви заощадите та надішлете повідомлення лише активним абонентам.
  3. Відсортуйте клієнтів за категоріями та надсилайте персоналізовані пропозиції. Постійним клієнтам покажіть новий святковий асортимент, тим хто загубився – мотиваційну знижку.
  4. Поширюйте багатоканально. Якщо намічається новорічна акція, розпродаж або розіграш, повідомляйте про це різними каналами. Наприклад, додавайте рекламний банер на сайті, робіть Viber розсилку із зображенням та кнопкою, використовуйте контекстну рекламу
  5. Рекомендуємо використовувати ланцюжок повідомлень. Пам'ятайте, що з клієнтом важливо робити певну кількість доторків. Заздалегідь підігрійте інтерес, попередивши, що приготували особливу пропозицію до нового року. Другим повідомте про святкову акцію та що ви приготували. За пару днів до нового року, можна надіслати третє повідомлення: привітайте зі святами, що настають, і нагадайте, що залишилося мало часу, щоб підготувати подарунки своїм близьким.
  6. Обов'язково зменшіть шлях клієнта від повідомлення до покупки. Зараз час, коли клієнт не виконуватиме довгих дій, щоб купити ваш товар.

Пишіть оригінальні тексти, створюйте яскраві банери, генеруйте цікаві розіграші всією командою. АльфаСМС допоможе у реалізації ваших ідей. Плануйте маркетингові кампанії заздалегідь та підвищуйте продаж!

Що ще почитати

proposal

Спробуйте нашу розсилку безкоштовно прямо зараз!

SMS розсилки в будь-яку країну світу, на будь-якого мобільного оператора. Інтеграції з популярними CRM допоможуть автоматизувати та прискорити взаємодію з клієнтом. Реєструйся на сайті та запускай розсилки прямо зараз!

Підключитися
proposal

Почніть розсилати прямо зараз!

Viber — не лише один із найпопулярніших месенджерів, а й ефективний інструмент для просування бізнесу та реклами. Згідно з останніми даними, аудиторія цього месенджера склала 262 млн. користувачів. Залучайте клієнтів до спілкування з брендом, зробіть процес покупки цікавим!

Підключитися

Шановні Клієнти!

    ТОВ «ІНВЕСТУМ» висловлює Вам свою повагу та офіційно повідомляємо, що з «01» квітня 2021 року вносяться зміни до Публічного договору (оферти) про надання послуг по передачі SMS-повідомлень.

    Просимо ознайомитися з новими умовами для уникнення непорозумінь у майбутньому.

    Дякуємо Вам за плідну співпрацю.

 

Послуги смс-маркетолога.

Не завжди якість означає кількість, інколи є сенс не економити на символах одного повідомлення, а відправити якісний текст, що стимулює продажі.

Смс-маркетолог – вузькопрофільний спеціаліст, який:

  • перевірить Вашу розсилку
  • надасть рекомендації щодо покращення/зміни тексту
  • проконсультує по критеріям ефективного маркетингу

Умови надання послуги:

  1. кількість відправлених повідомлень через АльфаSMS – від 10 000 в місяць по одному альфаімені
  2. розповсюджується тільки на повідомлення рекламного характеру
  3. послугою можна скористатися не більше трьох разів на календарний місяць по одному альфаімені
  4. перевіряється вже написаний текст, маркетолог самостійно не створює тексти повідомлень
  5. При виконанні вищезазначених  пунктів для перевірки тексту і отримання більш детальної інформації необхідно відправити лист з темою «sms» на електронну адресу [email protected] з вказанням номера Вашого аккаунту і тексту смс розсилки.