Скасування
Зателефонувати Зателефонувати Онлайн підтримка Онлайн підтримка
Головна Новини Як збільшити продажі у День святого Валентина
28.01.2022
view 2862
Корисне

Як збільшити продажі у День святого Валентина

Майбутнє свято — це чудова можливість підняти продажі та збільшити залученість клієнтів. Звісно, ​​сегмент бізнесу, що відповідає за солодощі, квіти та листівки, буде прибутковим у ці дні. Але що робити, якщо сфера не пов'язана з днем ​​закоханих?
Давайте розглянемо способи збільшення продажів у нетипових сегментах.

  1. Позиціонуйте свій продукт як подарунок.
    Розкажіть аудиторії переваги такого подарунка, опишіть як його презентувати на прикладі. Попросіть написати відгук у кількох клієнтів про те, як вони дарували ваш продукт та які позитивні емоції висловлював одержувач. Чи це салон меблів, магазин побутової техніки або посуду — все можна презентувати як корисний подарунок.
  2. Запустіть розіграш, а подарунком буде виріб компанії.
    Нехай люди відзначають вас у соціальних мережах і роблять позначку #хочу_подарунок. Таким чином зробите хорошу рекламу та покажете, що продукт затребуваний людьми. Залежно від масштабів акції, вибір подарунка залишається за вами. Зрозуміло, що дарувати диван за 20 репостів буде недоцільним, але декоративні подушки для нього будуть чудовою альтернативою.
  3. Підготуйте подарункові бокси.
    Різноманітні мікси ваших продуктів, які виступають вже готовим подарунком. Великий відсоток людей подарунки обирають наспіх, тому буде корисно мати готові, від душі підібрані бокси. Це скоротить час вибору подарунка і клієнти залишаться тільки вдячними.
  4. Спростіть здійснення покупки.
    Ця порада актуальна завжди, але вважаємо за потрібне нагадати про неї в період свята. Якщо у вас всього 2 магазини на все місто і немає можливості купити онлайн, клієнти з більшою ймовірністю виберуть конкурентів. Організуйте, як мінімум, можливість придбати по телефону та доставку, а як максимум – повноцінний онлайн-магазин.
  5. Заздалегідь нагадайте клієнтам про майбутнє свято та необхідність привітати коханих. Створіть святковий настрій, адже він не приходить сам собою, його створюють люди. Нехай клієнти захочуть дарувати подарунки!
    В офлайн-магазинах подбайте про яскравий декор, поставте приємну романтичну музику, нехай співробітники вітають зі святом і бажають кохання.
    В онлайн-магазині створюйте святковий візуальний контент, презентуйте подарункові бокси, пишіть романтичні історії клієнтів, пов'язані з покупкою вашого продукту.
  6. Додайте тематичні вироби під час свята.
    Якщо ви займаєтеся виробами з дерева - змайструйте підставки під телефон у формі серця. Якщо ви найкращі у виготовленні згущеного молока - зробіть дизайн наліпок на банки в тематиці закоханих. Онлайн-школи, салони краси та SPA можуть оформити подарункові сертифікати з милим дизайном.

Щоб вчасно залучити клієнтів до майбутніх покупок — використовуйте SMS, Viber та голосові розсилки. Усі формати взаємодії з клієнтами зібрані в одному продуманому кабінеті АльфаСМС!

  • SMS допоможе ненав'язливо викласти коротке текстове повідомлення.
  • Viber ідеальний для тих, хто любить яскраво розповісти про себе. Використовуйте максимум символів і розбавляйте текст смайлами, додавайте тематичне зображення.
  • Голосове повідомлення - економний, але не менш дієвий спосіб взаємодії. Сегментуйте контакти на чоловічі та жіночі та надішліть голосове повідомлення дівчатам. Нехай приємний чоловічий голос привітає дам зі святом та подарує знижку на ваші послуги, адже вони цього варті! Такий епатажний спосіб привітання точно не залишиться непоміченим і ви отримаєте бажаний наплив покупців.

І звичайно ж, не забувайте про акції, знижки, пропозиції формату 1+1=3. Це чудова можливість залучити клієнтів до покупки та підняти лояльність.
Вітаємо з прийдешнім Днем cвятого Валентина, і бажаємо зацікавлених і закоханих у ваш продукт клієнтів!

Що ще почитати

proposal

Спробуйте нашу розсилку безкоштовно прямо зараз!

SMS розсилки в будь-яку країну світу, на будь-якого мобільного оператора. Інтеграції з популярними CRM допоможуть автоматизувати та прискорити взаємодію з клієнтом. Реєструйся на сайті та запускай розсилки прямо зараз!

Підключитися
proposal

Почніть розсилати прямо зараз!

Viber — не лише один із найпопулярніших месенджерів, а й ефективний інструмент для просування бізнесу та реклами. Згідно з останніми даними, аудиторія цього месенджера склала 262 млн. користувачів. Залучайте клієнтів до спілкування з брендом, зробіть процес покупки цікавим!

Підключитися