Як зменшити вартість розсилки?
Способи скоротити бюджет та не переплачувати.
Способи скоротити бюджет та не переплачувати.
Ми зібрали цікаві факти, що накопичилися за час використання SMS!
Дізнайтеся, як за допомогою A/B тестів оптимізувати контент та час надсилання SMS-повідомлень для підвищення ROI розсилок. Покроковий алгоритм та поради експертів.
Який канал вибрати для розсилок: SMS чи Email? Дізнайтеся про переваги та недоліки
Розкажемо, як SMS у програмах лояльності збільшують залученість крієнтів! Нагадуйте клієнтам про нарахування балів, спеціальні пропозиції та бонуси – збільшуйте продажі і прибуток!
Ми зібрали цікаві факти, що накопичилися за час використання SMS!
Підпишись та стань гуру в маркетингу!
Шановні Клієнти!
ТОВ «ІНВЕСТУМ» висловлює Вам свою повагу та офіційно повідомляємо, що з «01» квітня 2021 року вносяться зміни до Публічного договору (оферти) про надання послуг по передачі SMS-повідомлень.
Просимо ознайомитися з новими умовами для уникнення непорозумінь у майбутньому.
Дякуємо Вам за плідну співпрацю.
Послуги смс-маркетолога.
Не завжди якість означає кількість, інколи є сенс не економити на символах одного повідомлення, а відправити якісний текст, що стимулює продажі.
Смс-маркетолог – вузькопрофільний спеціаліст, який:
Умови надання послуги: