Залучайте користувачів до спілкування з брендом, зробіть процес покупки цікавим!
Можливості самообслуговування за допомогою чатів та автоматизуйте спілкування!
Обмінюйтесь файлами різних форматів: рахунки, прайси, квитки, сертифікати, навчальні матеріали. Надсилайте фотографії та відео та приймайте їх від клієнтів: фото товарів, зображення, що супроводжують звернення до компанії, скріншоти.
Можливість закріпити вибране повідомлення або ланцюжок повідомлень у верхній частині бізнес-чату: відомості про рейс, квитки, статус доставки. Відповідайте користувачам на конкретне повідомлення в бізнес-чаті, це дозволяє обом сторонам краще підтримувати бесіду та стежити за нею.
Налаштуйте автовідповіді на своїй бізнес-сторінці Viber, якщо не готові взаємодіяти з абонентом.
*Ціна за повідомлення залежить від обсягу трафіку
**Мінімальний місячний платіж - *
Автоматизуйте бізнес розсилки та спілкування з клієнтами шляхом впровадження Viber у вашу CRM систему