Телефон

0 800 307-444

Скасування
tel Зателефонувати msg Онлайн підтримка
AlphaSMS Блог Інтеграція месенджерів і розсилок для омніканальних кампаній: як рішення від AlphaSMS економлять кошти великим брендам
Інтеграція месенджерів і розсилок для омніканальних кампаній: як рішення від AlphaSMS економлять кошти великим брендам
Інеса Скачко
Додано: 03.12.2025
Переглядів: 1

Інтеграція месенджерів і розсилок для омніканальних кампаній: як рішення від AlphaSMS економлять кошти великим брендам

Кожен з нас стикається з понад 4 тисячами рекламних оголошень щодня, хоча і не усвідомлює цього. Про це свідчать дані дослідження агенції DoubleVerify. Автори експерименту порахували: в інфопросторі пересічного користувача щодоби виникає більше 4000 комерційних повідомлень, водночас, коли учасників цього дослідження запитали, скільки рекламних меседжів вони бачать на добу, ті відповіли, що... від 1 до 50!

Про що це свідчить? Тисячі брендів щодня борються за увагу користувача в онлайні та офлайні, а він помічає лише одиниці з них.

Та не варто думати, що перемагає той, хто кричить найгучніше. Почутим буде той бренд, який говорить через усі свої канали злагоджено і зрозуміло – омніканально.

Які сучасні рішення від AlphaSMS допоможуть бізнесам і брендам вибудувати ефективну стратегію комунікації за всіма каналами – розповідаємо.

Незамінні інструменти від AlphaSMS для бізнесів та брендів: огляд можливостей

Інтеграція комунікацій зменшує інформаційне навантаження користувача, даючи йому відчуття єдиного поля спілкування з брендом, незалежно від перемикання каналів комунікації. Для цього необхідний не лише вправний маркетолог, але й надійний та сучасний партнер у світі комунікацій. Платформа AlphaSMS для бізнесу надає ефективні інструменти для різних каналів: масові смс-розсилки, розсилки в Viber та WhatsApp, мультимедійний обмін через Google RCS та багато інших можливостей для сучасного цифрового маркетингу. Розглянемо найпопулярніші з них.

Масові SMS-розсилки

Як працює інструмент: відправка великої кількості SMS-повідомлень через веб-інтерфейс або API по Україні та по світу.

Переваги від AlphaSMS:

  • Миттєва доставка – понад 1000 SMS на секунду.
  • Охоплення понад 220 країн і 1200 мобільних операторів.
  • Унеможливлення блокування або негативного сприйняття вашого повідомлення, як це буває при використанні так званих «сірих» розсилок.
  • Можливість вказати ім’я відправника – «альфа-ім’я»;
  • Персоналізація контенту:  динамічне додавання імені, суми, номеру замовлення.
  • Швидкий доступ до звітності та аналітики (відсоток доставки/відмови) через особистий кабінет.

Автоматизація розсилок AlphaSMS дозволяє охопити широку аудиторію напряму на мобільні телефони – оптимальне рішення, коли потрібне швидке інформування.

Попри те, що цифрові канали комунікації стрімко розвиваються, SMS залишається універсальним і надійним інструментом для бізнесу будь-якої сфери. Це швидкий, персональний і завжди доступний спосіб донести важливу інформацію до клієнта чи співробітника.

8 топових сценаріїв використання SMS в багатоканальній комунікації

  1. Для аутентифікації та безпеки.
  2. Білінг та виставлення рахунків.
  3. Управління подіями та внутрішня комунікація.
  4. Для нагадування та сповіщення
  5. Супровід від замовлення до доставки.
  6. Автоматизація продаж.
  7. Служба підтримки.
  8. Як інструмент маркетингу.

Важливо: телекомплатформа AlphaSMS забезпечує якісну інтеграцію SMS-розсилок з іншими каналами та безліччю CRM та CMS.

Розсилка через програму Вайбер по Україні та світу

Як працює інструмент: повідомлення можуть містити не лише текст, але й мультимедійний контент: зображення, відео, кнопки, посилання – все це значно розширює формат меседжів порівняно з SMS.

Переваги використання Viber для бізнес-розсилок:

  • Висока залученість аудиторії: у багатьох країнах цей месенджерів серед лідерів за популярністю.
  • Мультимедійність і багатоформатність: підтримка зображень, відео, інтерактивних елементів, більший обсяг тексту.
  • Брендування та довіра: верифікований бізнес-акаунт (з галочкою) підвищує довіру користувачів.
  • Гнучкість і інтеграція: можна підключити до CRM, автоматизувати розсилки, налаштовувати тригери.
  • Ефективність витрат: у багатьох випадках вартість розсилок у Viber нижча ніж у масових SMS.

Порада на ефективність від AlphaSMS: поєднуйте Viber і SMS для максимального охоплення аудиторії в Україні. Адже Viber охоплює понад 95 % користувачів смартфонів, а SMS доставляється навіть тим, хто в моменті без інтернету чи користується простим мобільним телефоном. Як результат – супервисока відкритість!

Підтримка клієнтів та бізнес розсилки через додаток WhatsApp

Як працює інструмент: повідомлення можуть бути односторонніми (сповіщення, оновлення) або двосторонніми (відповідає бот-чат або агент підтримки), месенджер підтримує чат-боти, швидкі відповіді, інтерактивні кнопки.

Переваги використання WhatsApp для бізнес-розсилок:

  • WhatsApp має мільярди користувачів по всьому світу – ідеально для виходу на міжнародну аудиторію.
  • Високе залучення: повідомлення відкриваються швидше, клієнти частіше взаємодіють з чат-повідомленнями, ніж з email.
  • Повідомлення можуть містити зображення, відео, документи, кнопки дій.
  • Інтеграція з системами CRM, ERP, CMS дозволяє автоматично запускати повідомлення при певних тригерах (замовлення, доставка, запит клієнта).

Оптимальна інтеграція з SMS: надсилайте мультимедійні повідомлення через WhatsApp для промоакцій з фото товарів та для опитувань, SMS – для підтвердження покупки/доставки, верифікації, коротких анонсів.

Як месенджери і розсилки з AlphaSMS об’єднують клієнтський шлях в єдину історію бренду: 3 кейси

Інтеграція месенджерів і розсилок для омніканальних кампаній – це підхід, коли всі канали комунікації з клієнтом (Viber, WhatsApp, SMS тощо) працюють як єдина система, а не розрізнено.
Навіщо це бізнесу? По-перше, це підвищує охоплення (коли один канал недоступний, спрацьовує інший), по-друге, підвищує конверсію – клієнт отримує повідомлення у зручний для себе спосіб,і по-третє – зміцнює довіру клієнтів завдяки узгодженому тону, часу й частоті комунікації.

А тепер розглянемо на реальних кейсах приклади налаштування успішних омніканальних кампаній з допомогою платформи AlphaSMS.

*Згідно з політикою конфіденційності компанії ми не можемо розголошувати назви компаній та установ, маркетингові кейси яких описано нижче.

Кейс 1: Як інтеграція Viber в систему розсилок зекономила для відомого українського банку 250 000 гривень за 2 місяці

До нашої команди звернувся один з провідних українських банків з таким запитом: знайти рішення, яке допоможе зменшити витрати на комунікацію з клієнтами через розсилки, адже щокварталу компанія розсилає понад 5 мільйонів повідомлень. Захищена та вчасна комунікація для фінасової установи – це репутація, тож економія мала бути без втрати цих якостей.

Виклик: на момент звернення всі види сповіщень для своїх клієнтів банк надсилав через SMS: маркетингові, транзакційні, транзакцій, OTP-коди, інформаційні.

Рішення від AlphaSMS: наші експерти порадили банку додати Viber до офіційних каналів комунікації з клієнтами та допомогли налаштувати усі необхідні процеси: від реєстрації бізнес-акаунту до запуску розсилок.

Ми інтегрували Viber в багатоканальну стратегію як основний майданчик для сервісних і маркетингових повідомлень, залишивши SMS як резервний (fallback) для критичних сценаріїв.

Покроково налаштували такі процеси:

  • інтелектуальну маршрутизацію: якщо Viber недоступний – надсилаємо SMS;
  • автоматизацію розсилок через API: без потреби ручного втручання;
  • безпечну інтеграцію з внутрішньою системою банку.

Результати (за 2 місяці): вартість одного надісланого повідомлення зменшилась до 0,60 грн замість 0,98 грн, як наслідок – банк зекономив на розсилках 250 663 грн за 2 місяці!

Потенціал щорічної економії складає мільйони гривень при збереженні якості та надійності доставки.

Кейс 2: Автоматизація сервісних повідомлень у медичному центрі

Клієнт – популярна приватна клініка на заході України з понад 20 напрямами медичних послуг і великим потоком пацієнтів. Річ у тім, що з початку повномасштабного вторгнення кількість клієнтів медзакладу зростає з кожним роком: тепер тут обслуговують переселенці з інших регіонів, а деякі пацієнти спеціально приїздять на процедури з-за кордону.

Центр зіткнувся з такою проблемою: адміністратори просто фізично не справлялись з вчасним надсиланням вручну SMS із підтвердженнями записів, нагадуваннями та сповіщеннями про результати аналізів.

Виклик: зі зростанням кількості пацієнтів адміністраторам (навіть при розширенні штату) доводилося щодня надсилати сотні повідомлень вручну. Це займало багато часу, збільшувало ризик помилок і створювало зайве навантаження на систему клініки в цілому.

Рішення від AlphaSMS: автоматизація всіх сервісних повідомлень через інтеграцію з медичною інформаційною системою.

Що було зроблено покроково:

  1. Додали розсилки у Viber, натомість SMS почали використовувати лише як резервний канал при недоставці смс-ки.
  2. Створили бібліотеку шаблонів для масових розсилок за категоріями: «підтвердження запису», «нагадування про візит», «результати аналізів», «зміна графіку лікаря» тощо.

Та найголовніше – клініка повінстю відмовилась від розсилання повідомлень вручну. Адже налаштована система відправляє повідомлення автоматично, без участі адміністратора чи ІТ-фахівця.

Результати:

  • розвантаження 20% робочого часу для адміністраторів, вивільнені години працівників компанія вирішила спрямувати на розвиток соцмереж бренду.
  • налаштована автоматизація та персоналізація з AlphaSMS практично виключила можливість виникнення плутанини, що часто бувало при ручному розсиланні повідомлень. Постійні клієнти уже відзначили це.

    Приємний бонус: вартість одного повідомлення знизилась вдвічі – з 1,20 грн до 0,61 грн, прогнозована економія на рік – 66 700 гривень!

Кейс 3: Стиль та впізнаваність для мережі б’юті-студій навіть у коротких повідомленнях

До нас звернулась міжнародна франчайзингова мережа б’юті-студій, що включає 55 фірмових салонів у 13 країнах. Орієнтовний обсяг SMS повідомлень, який щороку компанія надсилала своїм клієнтам сягнув за 150 000. Витрачаючи по 180 000 гривень щорічно на підтримку цих розсилок, компанія лишала їх на рівні просто інформування. Формат обмежувався лише текстом, не передавав стиль бренду й не викликав емоцій у клієнток.

Виклик: без збільшення витрат зробити розсилки бренду впізнаваними та привабливими.

Рішення від AlphaSMS: наші фахівці запропонували компанії інтегрувати Viber у систему комунікації та на основі тих мультимедійних можливостей, які надає цей месенджер, розробити власний впізнаваний візуальний стиль у розсилках.

Так компанія перевела понад 60% усіх повідомлень у Viber, 80% повідомлень було шаблоновано – вони стали візуально привабливими, клікабельними та надсилаються автоматично через CRM. Альфа-ім’я забезпечує впізнаваність бренду – клієнти бачать назву салону, а не безликий номер.

Інтеграція месенджера дозволила також суттєво зекономити на розсилках. Тепер комунікаця бренду через масові розсилки працює таким чином: 100 000 повідомлень через Viber (0,65 грн) + 50 000 через SMS (1,2 грн). Завдяки цьому річні витрати компанії на розсилки скоротилися з 180 000 до 125 000 грн, це економія 55 000 грн на рік, або –31% від вартості кожного контакту.

У beauty-індустрії брендам важливо комунікувати красиво. Інтеграція Viber у систему розсилок перетворила кожне третє повідомлення від бренду з технічного інструменту на естетичне продовження бренду, яке водночас зменшило витрати та підвищило ефективність взаємодії з клієнтками.

Замість висновків

Поєднання месенджерів і SMS у єдину омніканальну стратегію – це доведена практикою можливість підвищити ефективність своїх комунікацій з клієнтами, скоротити витрати й посилити впізнаваність. Успішні кейси з різних галузей підтверджують: правильна інтеграція каналів дозволяє брендам залишатися ближчими до своєї аудиторії й робити це швидко, красиво та економно.

Якщо ви покищо не бачите, як саме омніканальна комунікація може працювати на ваш бізнес – звертайтесь до нашої команди. Ми проаналізуємо ваші процеси та підкажемо оптимальне рішення.

Платформа AlphaSMS дає бізнесам і брендам широкий набір інструментів комунікації: від простих SMS-розсилок до інтегрованих автоматизованих систем з CRM, багатоканальні месенджери, голосові повідомлення, двосторонній зв’язок, міжнародне охоплення і безпеку.

Ми допоможемо вам не просто «розіслати повідомлення», а створити систему комунікації з клієнтами, яка буде оперативною, персоналізованою і керованою.

Почніть розсилати повідомлення вже зараз!

Даруємо безкоштовні автодзвінки після реєстрації.
Протестуйте розсилку голосових повідомлень, не витрачаючи жодної копійки

Замовити дзвінок
Сподобалася стаття?

Поділіться у соц. мережах!

Середня оцінка: 0/10
Усього голосів: 0
left
Попередня стаття
Кейси успішного використання SMS-маркетингу в різних індустріях
right
Наступна стаття
SMS-маркетинг vs Email-маркетинг: порівняння ефективності
Пости за категоріями
actual
Хочеш отримувати актуальні новини від AlphaSMS?

Підпишись та стань гуру в маркетингу!