01.12.2021

18765
Корисне
Про що писати? Лови базові SMS для комунікації з клієнтами
Технічні повідомлення.
Автоматизуй зв'язок з клієнтом та використовуй повідомлення із підтвердженням замовлення, фіксуй номер накладної, інформацію про замовлення та наявність товару.
SMS-вітання.
Покажи клієнту його значущість та унікальність. Якщо клієнт зареєструвався на сайті або зробив перше замовлення, надішліть вітальне повідомлення. Ефективно працює знижка або бонус для наступної покупки.
Рекламні розсилки.
Періодично роби розсилку про новинки та акції. Не залишай клієнта без уваги та тримай його у фокусі. Підігрівай інтерес клієнтів перед масштабним розпродажем або напередодні свят, коли покупки максимально актуальні.
Розсилка для клієнтів, які втратили активність.
Зроби WOW-пропозицію клієнтам, щоб повернути їхню увагу. Для залучення можуть бути надіслані знижки, безкоштовна доставка, подарунок при покупці.
Нагадування про незавершені покупки.
Ідеально для інтернет-магазинів. Часто клієнти заповнюють кошик, але не оформляють покупку. Зроби меседж про забутий товар і додай мотивацію все-таки купити його.
Серія пов'язаних повідомлень.
Тепер, коли маєш стільки приводів для розсилок, ти можеш міксувати їх залежно від потреб. Передові компанії автоматизували контакт із клієнтом, і їх клієнтиі просто не можуть відмовитися від такої зручної та швидкої покупки!
Поділися статтею з друзями: