Телефон

0 800 307-444

Скасування
Зателефонувати Зателефонувати Онлайн підтримка Онлайн підтримка
16.12.2021
view 13450
Корисне

Тренди в маркетингу 2022

Днями відбулася освітня онлайн-конференція з маркетинговою агенцією Netpeak. Спікери озвучили головні тренди, які працюватимуть у креативі та технологіях у 2022 році. У цій статті ми поділимося цими рекомендаціями, які можна використовувати для розвитку бізнесу.

  1. Буде актуальним креатив, який дає відчуття піклування. Наприклад, реклами з фразами "Ти мало поспав, зроби собі подарунок", "Ти добре попрацював на роботі та заслужив відпочинок". Несвідомо кожен із нас позитивно сприймає увагу та турботу.
  2. Контент має бути актуальним тут і зараз. Інформаційний потік перенасичений, і сьогодні користувач не дивитиметься застарілі медіа. Краще зробити посередньо, але сьогодні, ніж довго працювати та видати вже застарілу інформацію.
  3. Максимальне спрощення у взаємодії клієнта з інтерфейсом. Якщо ви запрошуєте користувача на вебінар, від запрошення до реєстрації має бути максимально короткий шлях. Потенційний клієнт не проходитиме 10 кроків до реєстрації. Це правило має працювати з усіма воронками: чи це продаж або просто реєстрація на захід.
  4. Упор робимо не лише на цільову аудиторію загалом, а й на стан конкретного сегмента за конкретних обставин. У свято кожна людина хоче стати трохи її частиною та порадіти. Наприклад, на Хелловін компанія "Uklon" зробила маску в Інстаграм, де люди могли приміряти образ машини-монстра. Якісно обігравши потребу клієнтів у певний відрізок часу, компанія отримала хороший фідбек.
  5. Креатив має давати можливість поділитися почуттями. Все, що допомагає людям висловлювати емоції буде добре працювати. Будь-то опитування, акція за найкращу фотографію з продуктом або фільтр зі святковим настроєм.

Аудиторія буде спілкуватися з вами, якщо ви дасте їй інструмент для вираження, допоможете їй у цьому. Завжди слідкуйте за актуальними новинами, переглядайте ідеї зарубіжних креативників і ви завжди будете на крок попереду!

Що ще почитати

proposal

Спробуйте нашу розсилку безкоштовно прямо зараз!

SMS розсилки в будь-яку країну світу, на будь-якого мобільного оператора. Інтеграції з популярними CRM допоможуть автоматизувати та прискорити взаємодію з клієнтом. Реєструйся на сайті та запускай розсилки прямо зараз!

Підключитися
proposal

Почніть розсилати прямо зараз!

Viber — не лише один із найпопулярніших месенджерів, а й ефективний інструмент для просування бізнесу та реклами. Згідно з останніми даними, аудиторія цього месенджера склала 262 млн. користувачів. Залучайте клієнтів до спілкування з брендом, зробіть процес покупки цікавим!

Підключитися

Шановні Клієнти!

    ТОВ «ІНВЕСТУМ» висловлює Вам свою повагу та офіційно повідомляємо, що з «01» квітня 2021 року вносяться зміни до Публічного договору (оферти) про надання послуг по передачі SMS-повідомлень.

    Просимо ознайомитися з новими умовами для уникнення непорозумінь у майбутньому.

    Дякуємо Вам за плідну співпрацю.

 

Послуги смс-маркетолога.

Не завжди якість означає кількість, інколи є сенс не економити на символах одного повідомлення, а відправити якісний текст, що стимулює продажі.

Смс-маркетолог – вузькопрофільний спеціаліст, який:

  • перевірить Вашу розсилку
  • надасть рекомендації щодо покращення/зміни тексту
  • проконсультує по критеріям ефективного маркетингу

Умови надання послуги:

  1. кількість відправлених повідомлень через АльфаSMS – від 10 000 в місяць по одному альфаімені
  2. розповсюджується тільки на повідомлення рекламного характеру
  3. послугою можна скористатися не більше трьох разів на календарний місяць по одному альфаімені
  4. перевіряється вже написаний текст, маркетолог самостійно не створює тексти повідомлень
  5. При виконанні вищезазначених  пунктів для перевірки тексту і отримання більш детальної інформації необхідно відправити лист з темою «sms» на електронну адресу [email protected] з вказанням номера Вашого аккаунту і тексту смс розсилки.