Копійка гривню береже! Саме тому ми вирішили розповісти про способи скоротити бюджет розсилки та не переплачувати.
Контролюйте кількість символів.
Одна частина SMS містить 70 символів кирилицею, при збільшенні знаків тарифікація буде вже за два повідомлення і так далі. Якщо повідомлення припускають великий обсяг інформації, тоді рекомендуємо звернути увагу на розсилки через месенджери. Найчастіше в месенджерах дозволено надсилати текст до 1000 символів із вмістом зображення та кнопки. При цьому вартість одного повідомлення через програму Viber обійдеться дешевше, ніж вартість двох SMS.
Проведіть чищення клієнтської бази.
HLR – це сервіс, який чистить базу від невалідних номерів. Завдяки сортуванню, ви зможете заощадити бюджет і бути впевненими, що повідомлення дійшло до абонента.
Налаштуйте таргетинг.
Важливо знати свою цільову аудиторію та грамотно налаштувати вибірку контактів. Критерії можуть бути за віком, статтю, регіоном і т.д. Ваші повідомлення надсилатимуться виключно потенційному клієнту і ви уникните витрати бюджету на розсилку абонентам, яким пропозиція не актуальна.
SMS розсилки в будь-яку країну світу, на будь-якого мобільного оператора. Інтеграції з популярними CRM допоможуть автоматизувати та прискорити взаємодію з клієнтом. Реєструйся на сайті та запускай розсилки прямо зараз!
ПідключитисяViber — не лише один із найпопулярніших месенджерів, а й ефективний інструмент для просування бізнесу та реклами. Згідно з останніми даними, аудиторія цього месенджера склала 262 млн. користувачів. Залучайте клієнтів до спілкування з брендом, зробіть процес покупки цікавим!
ПідключитисяШановні Клієнти!
ТОВ «ІНВЕСТУМ» висловлює Вам свою повагу та офіційно повідомляємо, що з «01» квітня 2021 року вносяться зміни до Публічного договору (оферти) про надання послуг по передачі SMS-повідомлень.
Просимо ознайомитися з новими умовами для уникнення непорозумінь у майбутньому.
Дякуємо Вам за плідну співпрацю.
Послуги смс-маркетолога.
Не завжди якість означає кількість, інколи є сенс не економити на символах одного повідомлення, а відправити якісний текст, що стимулює продажі.
Смс-маркетолог – вузькопрофільний спеціаліст, який:
Умови надання послуги: