Телефон

0 800 307-444

Скасування
Зателефонувати Зателефонувати Онлайн підтримка Онлайн підтримка
Головна Послуги Whatsapp

Підтримка клієнтів та бізнес розсилки через додаток Whatsapp

Будьте завжди на зв'язку та надсилайте важливі повідомлення своїм клієнтам. Автоматизуйте обслуговування та спілкування з клієнтами. Зменшуйте вартість конверсії.

whatsapp
Спробуй як це працює безкоштовно

Відскануйте QR код або додайте номер +1 585 2135859 у ваш список контактів та напиши “Привіт” у додатку Whatsapp

arrow line
qr
message example 1

Зручно і просто

Зробіть життя ваших клієнтів легшим - спілкуйтеся з ними в улюбленій програмі

Чатботи та автоматизація повідомлень. Будьте завжди на зв'язку!

Впроваджуйте нові можливості самообслуговування за допомогою чатів та автоматизуйте спілкування з клієнтами.

message example 2
message example 3

Підтримка клієнтів

Надайте персоналізовану підтримку клієнтів у кількох чатах одночасно

Інтерактивні повідомлення

Стимулюйте продажі та комунікацію з клієнтом Привертайте увагу та отримуйте миттєву реакцію. Використовуйте інтерактивні кнопки, щоб отримати більше конверсій: відповіді на опитування, відвідування веб-сайтів, покупки в магазині, підписки на канал.

message example 4
Способи підключення та інтеграції

Інтегруйте WhatsApp Business API у свою існуючу систему та користуйтеся всіма можливостями бізнесу з WhatsApp

whatsapp business api
Підтримка на всіх етапах

Наша команда завжди готова прийти вам на допомогу з усіх питань підключення та інтеграції нового каналу комунікації.

MDN
Також
Дай своєму бізнесу нове дихання спілкуючись із клієнтами через додаток Whatsapp

Використання WhatsApp через AlphaSMS включає одноразову плату за активацію послуги та гнучку тарифікацію залежно від обсягу, яка починається від 2 000 активних користувачів каналу на місяць.

Почни використовувати Whatsapp Business API вже сьогодні
whatsapp business example

Характеристики

Впізнаваність бренду

Розсилки від імені вашої компанії. Прикріплюйте свій логотип, щоб клієнти дізналися ваш бренд. Бізнес профіль компанії

Різноманітні способи залучення клієнтів

Стимулюйте взаємодію, використовуючи кнопки або QR-коди в різних точках входу: ваш веб-сайт та/або додаток, рекламні оголошення, які ведуть на WhatsApp

Статистика та звіти в реальному часі

Отримуйте аналітичну інформацію щодо взаємодій, щоб налагоджувати правильну комунікацію з клієнтами. Відстежуйте, коли повідомлення доставляються та переглядаються. Аналізуйте результати взаємодій.

Створення чат-ботів

Більше можливостей з автоматизацією відповідей на запитання, що часто ставляться. Створіть чат-бота, який буде відповідати на найбільш поставлені питання прямо в WhatsApp, з можливістю з'єднання з менеджерами підтримки без втрати історії листування.

Зберігайте всю комунікацію з клієнтами в одному місці

Керуйте всіма листуваннями у Whatsapp з робочого простору AlphaSMS. Тут Ви маєте доступ до історії листування, профілів клієнтів, шаблонів повідомлень.

І багато іншого!
Як працює сервіс
01

верифікуємо профіль Facebook Business Manager

02

отримуємо бізнес-акаунт у Whatsapp

03

підтверджуємо номер телефону

04

реєструємо шаблони повідомлень

05

запускаємо розсилки по базі клієнтів

У вас є питання? Потрібна консультація

Тарифікація

Ц
Введіть номер телефону в міжнародному форматі для відображення вартості SMS
Підключитися зараз

Сценарії використання Whatsapp для вашого бізнесу

Повідомлення про успішну реєстрацію - надсилайте вітальні повідомлення для нових користувачів
Повідомлення про програми лояльності - допомагайте вашим клієнтам використати накопичені бонуси
Повідомлення про фінансові операції - повідомляйте своїм клієнтам про будь-які зміни та залишки на їх балансі
Відстеження доставки - тримайте клієнтів в курсі процесу доставки та часу прибуття посилки
Надсилайте рахунки - своєчасно доставляйте клієнтам рахунки на оплату
Оптимізуйте роботу свого call-центру - скоротите час затримки відповіді клієнту, надавши можливість спілкуватися у Whatsapp
Створіть чат-бот для самообслуговування - надавайте необхідну інформацію для клієнтів 24/7, використовуючи чат-бот
Сервісні повідомлення - підтвердження запису, інформування про замовлення, статус доставки, режим роботи
Персоналізовані розсилки - рекомендації товарів та послуг, виходячи з попередніх покупок клієнта
Стимулювання продажів - нагадування про оплату, неоплачені товари в кошику, незакінчену реєстрацію та ін.
Зворотній зв'язок - контроль якості обслуговування клієнта
Промопропозиції - інформування про акції, бонусні пропозиції