Телефон

0 800 307-444

Скасування
tel Зателефонувати msg Онлайн підтримка
АльфаSMS Глосарій ARPU (Average Revenue Per User)

ARPU (Average Revenue Per User)

ARPU (Average Revenue Per User) – це фінансовий показник, який відображає середній дохід, який компанія отримує з одного користувача (або підписника) за певний період часу, зазвичай за місяць або квартал.

Як можна збільшити ARPU?

  • SMS-розсилки – це простий спосіб збільшити ARPU, тобто прибуток з кожного клієнта, без великих витрат на рекламу;
  • Ремаркетинг – це стратегія повторного залучення користувачів, які взаємодіяли з брендом;
  • Retention – це досягається через лояльність, сервіси, нагадування, підписки, знижки на повторну покупку;
  • Спрощення процесу оплати – автоматичні платежі, збереження карт, підписки.
5
E