Телефон

0 800 307-444

Скасування
tel Зателефонувати msg Онлайн підтримка
АльфаSMS Глосарій CPC (Cost Per Click)

CPC (Cost Per Click)

CPC (Cost Per Click) – це модель онлайн-реклами, за якої рекламодавець сплачує гроші щоразу, коли користувач клікає на його оголошення. Іншими словами, це ціна за один клік по рекламному оголошенню.

CPC підходить для:

  1. Оптимізації бюджету: ви платите лише за дії (кліки), а не за покази.
  2. Оцінки ефективності: допомагає зрозуміти, наскільки ефективна ваша реклама.

Порівняння з іншими моделями:

  • CPC (Cost Per Click) – ціна за клік;
  • CPM (Cost Per Mille) – ціна за 1000 показів;
  • CPA (Cost Per Action / Acquisition) – ціна за конкретну дію / конверсію.
5
E