Телефон

0 800 307-444

Скасування
tel Зателефонувати msg Онлайн підтримка
AlphaSMS Глосарій Return on Advertising Spend

Return on Advertising Spend

ROAS (Return on Advertising Spend) – це показник ефективності реклами, який показує, скільки доходу приносить кожна витрачена гривня/долар на рекламу.

Для чого використовується ROAS:

  1. Порівняння ефективності різних рекламних каналів (Google Ads, Facebook Ads, SMS-розсилка, Viber-розсилка тощо).
  2. Оцінка прибутковості кампаній.
  3. Прийняття рішення – масштабувати кампанію чи зупинити її.

Важливо не плутати ROAS з ROMI:

  • ROAS враховує лише дохід від реклами / витрати на рекламу;
  • ROMI (Return on Marketing Investment) враховує ще й інші маркетингові витрати та може показувати чистий прибуток.
5