Канали
Можливості
SLA (Service-Level Agreement) — це угода між постачальником послуг і клієнтом, яка визначає ключові параметри якості послуг, такі як час реагування, доступність системи та швидкість вирішення проблем. У документі також прописуються обов’язки сторін і можливі наслідки за порушення умов.
SLA потрібен для встановлення чітких стандартів обслуговування, що забезпечує прозорість у взаємодії між постачальником і клієнтом. Це допомагає уникнути непорозумінь, визначаючи конкретні метрики, за якими оцінюється якість послуг, а також надає гарантії виконання зобов’язань, дозволяючи клієнтам розраховувати на відповідний рівень сервісу.
За вашим запитом конкретних результатів не знайдено.
Найближчим часом ми зв'яжемося з вами по телефону і розповімо про деталі підключення.
Ми передзвонимо Вам найближчим часом
Підписуйся на наш канал в Телеграм: https://t.me/alphasms_ua або на наш канал у Viber http://surl.li/aojmh