Канали
Можливості
UTM-мітка (Urchin Tracking Module) – це спеціальний набір параметрів, які додаються до URL-посилання, для того, щоб визначити, з якого саме маркетингового каналу користувач потрапив на сайт або цільову сторінку компанії.
Коли ви додаєте UTM-параметри до посилання в SMS-повідомленні, це дозволяє відстежити, що саме це посилання було джерелом переходів. Таким чином можна оцінити ефективність SMS-кампанії, дізнатись, скільки користувачів перейшли за посиланням, і як вони поводяться на сайті.
За вашим запитом конкретних результатів не знайдено.
Найближчим часом ми зв'яжемося з вами по телефону і розповімо про деталі підключення.
Очікуйте дзвінок у робочий час: 9:00 – 18:00
Ми передзвонимо Вам найближчим часом
Підписуйся на наш канал в Телеграм: https://t.me/alphasms_ua або на наш канал у Viber http://surl.li/aojmh