Телефон

0 800 307-444

Скасування
tel Зателефонувати msg Онлайн підтримка
AlphaSMS Глосарій Return on Marketing Investment

Return on Marketing Investment

ROMI (Return on Marketing Investment) – це показник ефективності маркетингу, який показує, скільки доходу бізнес отримує з кожної вкладеної гривні (чи долара) у маркетинг.

Простіше кажучи, він допомагає відповісти на питання: "Чи приносить маркетинг прибуток, чи ми лише витрачаємо гроші?"

Для чого використовують ROMI

  1. Оцінка ефективності маркетингових кампаній.
  2. Порівняння різних каналів (SMS-розсилка, Google Ads, Facebook Ads, e-mail тощо).
  3. Планування бюджету – куди варто вкладати більше, а де витрати скоротити.

Важливо:

  • ROI – загальний показник окупності інвестицій (наприклад, у обладнання, персонал, технології);
  • ROMI – приватний випадок ROI, який розглядає лише витрати на маркетинг і вимірює їхню віддачу.
5